• AnnaOnIce

Syskonvagn

Kan ni tipsa mig om syskonvagn?

Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
    Ska man köpa en vagn eller vänta`?

Vill ha en smidig vagn...

• Svar på tråden Syskonvagn
  • Mia83

BT 06:or kommer att kosta 4495 för vagnen och 995 för liggdelen, enligt Babyproffsen.

• mammaE

PallasAthena: Jag har sett det där men det gäller ju bara singelvagnarna. De har ett helt annat handtag än syskonvagnarna som de kan fällas. Tydligen var plasten inte gjord för svenska vinterförhållanden utan de sprack när de var för kallt. Läskigt!! Nu när man äntligen bestämt sig och beställt sin vagn så händer detta......

• Pallas Athena

mammaE: Okej, vad skönt! Är du säker på att det bara gäller singlarna? För man blir ju väldigt orolig även om de skulle försäkra att det är så..

• mammaE

Pallas: vad jag har förstått så är det endast singelvagnarna från 05. De som de kallade tillbaka för handtagsbyte. De nya handtagen de satte fast va av denna inte helt testade plast som inte klarar kyla och belastning samtidigt. Grymt klantigt!!

• Lycka2

Nu har vi köpt en BT 05 med ligginsats (hade turen att hitta en som faktiskt totalt sett är 1000 kr billigare!). Den är så billig och fin, om än inte perfekt (den perfekta syskonvagnen måste jag nog uppfinna...), så vi bestämde oss slutligen för den. Ni som har tid kvar till syskonet kommer, kolla upp Bobbiways syskonvagn, för den VERKAR näst intill perfekt. Vårt barn kommer så snart att tid inte fanns att invänta den, men ni som har tid kvar, kolla upp den. Hett tips. ;)

• Europa

Fick äntligen min man att ta sig tid att fundera på syskonvagn och nu är köpbeslutet taget, vi kommer att skaffa en beige Teutonia. Lade först fram vilka kriterier jag anser att vagnen skall ha sedan att inte så många som fyller dem. Ok, sa han - vilken färg tar vi?

• Heli77

Mia1968; Har du hört något än ang mailet? Fruktansvärt dåligt om de inte svarar...
    NYFIKEN!

• barn av vår tid

vars hittar man en bobbiway vagn?

• AnnaOnIce

Vad tycker ni om den blå/rosa "Julia" Babytravel vagnen? Löjligt med så många färger?

Svar på tråden Syskonvagn