Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Norahs mamma: Ok då är det kanske lättare med en "pansarvagn" om det jämnt är grus eller snö.. Om det är mycket gropigt och så kan ju hjulen "fastna" iom att dom är små.. Synd! Här där jag bor är det mest asfalt!
Chewie:
Visst kan man gå på asfalt fram å tillbaka genom byn men hur kul är det?
Å pansarvagn vill jag inte kalla det, det är ju snarare EL coh Brio... Babytravel (som vi ska ha) är ju liten och smidig
Ta bilen till byn då för att sen gå? Det låter inte kul, jag förstår att du inte vill ha en sån vagn då! Med pansarvagn menar jag inte negativt, jag har själv haft en EL, utan jag menade bara en stabil vagn med fyra stora hjul, dom är ju oftast lite tyngre också..
Ah nu hängde jag me
Det är ju bra att du slipper en "pansarvagn" och kan ha en smidigare vagn även där du bor
Ärligt talat, ni som har dessa 80 cm breda vagnarna.. var förvarar ni dom?? vi måste ha vår i lägenheten och de innebär att de måste bli en tandemvagn, annars är heela hallen proppfull!! Ack, bara man hittar en man verkligen vill ha, de finns ju inte överdrivet många modeller av dessa.
Vännen: Antar att många bor i hus och har tex garage som vi har
Eller kanske barnvagnsrum längst ner om de bor i lägenhet. Vi har ju en trapp upp till ingången och jag skulle aldrig orka kånka upp en dubbelvagn! Nu köper ju vi en UJ syskonvagn, men det är mest för att jag ska få in den i min pyttelilla bil och för att den va lättast.
Hej ska ha barn när min son är ca 1 ½ år.. så men såg den där City twin .. det står att den ska finnas på babyland men hittar den inte på hemsidan iaf!
Men nu ser jag att ni skrivit lite om den, få kika på det! Den är ju så snygg
alla prata om denna Babytravel syskonvagn med vart hitta men den?
Vi har ju både en Emmaljunga twin city cross och en tandemvagn , twin city har vi i trapphuset fastlåst trots att man inte får , men just för att vi bor aldra längst upp utan hiss och har spiraltrappor så vi får helt enkelt inte upp den varje gång.
Tandemvagnen står i hallen i lägenheten .. vi använder twin city mest faktiskt, den är bäst av dom 2 jag har , men båda åker nog på försäljning inom snar framtid .. dottern åker mindre och mindre vagn nämligen , känns nästan bättre att vi har två emmaljunga scooter då eller nått (har redan en scooter)
glömde lägga till att jga har bild på båda vagnarna i galleriet.