• AnnaOnIce

Syskonvagn

Kan ni tipsa mig om syskonvagn?

Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
    Ska man köpa en vagn eller vänta`?

Vill ha en smidig vagn...

• Svar på tråden Syskonvagn
  • mammaE

babytravel finns på tex babyland vet jag. Men det skulle väl sluta med den snart om jag förstod rätt. Tyckte oxå den där city twin såg smakfull ut. Verkar vara en smidig vagn till ett bra pris. men man vill ju provkänna i affär först. Nu har ju vi redan bestämt oss men det är svårt att få nog av vagnar

• Lilla O

Norahs mamma: funkar babytravel i grus och snö? Bor också lite avskilt och har varit lite orolig för att det inte ska funka. Har fått erbjudande om att köpa en -05 begagnad.

Vad är det för city twin alla pratar om. Emmaljunga har en twin city men det är kanske inte den?

• Norahs mamma

Lilla O:
    Jag har enkelvagnen bara, än så länge...
    Den funkar toppen! Ibland blir framhjulet lite hoppigt men då låser mand et bara

Likadant blir det med syskonvagnen, man låser hjulen när man går över en vildvuxen äng eller i djup snömodd så blir det ingen skillnad mot en traditionell vagn
    det är ju stora hjul, som är lättsamma att köra...

Gå nå sidor bak så finns en länk till den vagnen du frågaar efter

• AnnaOnIce

Chewie;
    Fantastisk vagn!! Det e ju en twin Bugaboo!

Var kan man köpa dem i Sverige? Super!

• Chewie

AnnaOnIce: Jo det är en kopia på Bugaboo, Firstwheels, men dom är jättebra! Jag har enkelvagnen, vissa Babyland har dom men jag köpte min på babyviking.se.. Syskon/tvillingvagnen kommer i juni till vissa babyland, kanske babyviking.se också!

• Trikarn

Blir det en bebbe till ..ja då köper jag en citytwin!

• Lilla O

Tack Norahs mamma och Chewie! Det är ett tag kvar innan vagnen behövs men jag blev lite skraj av alla jättevagnar så jag måste kolla läget...

• AnnaOnIce

Hur bred är city twin?

Den är ju bra för man kan ha båda vänd mot sig om jag fattar det hela rätt.

• Vännen

ja, ni hittar den under jane pushchair..

Svar på tråden Syskonvagn