• AnnaOnIce

Syskonvagn

Kan ni tipsa mig om syskonvagn?

Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
    Ska man köpa en vagn eller vänta`?

Vill ha en smidig vagn...

• Svar på tråden Syskonvagn
  • Tingilya

Översatte med hjälp av babelfish MEn det verkar stämma !

• Arcanjo

Jag älskar min Emmaljunga som jag hämta i går .-9 Vi ska flytta till landet och då behövdes det en robust vagn...

Snart är det min tur att få bebis
  • Kärleksdronken

Citytwin verkar ju jättebra! Vi har precis inhandlat en Babytravel, men jag har varit lite bekymrad över att man, när den yngste sen vill sitta upp att man så tidigt måste vända honom framåt, men med den här kunde man ju ha sittdelarna åt olika håll, det är ju suveränt. En sån vill jag ha!Har mejlat till babyviking och frågat om dom ska ta in den.

Om det är nån som lyckas beställa nånstans ifrån; säg gärna till var isåfall!

• Kärleksdronken

Nu ringde jag till Babyland, dom ska få in den nån gång i juni och den ska kosta 4295:-

• Chewie

Kärleksdronken: Åh det var ju inte alls farligt! Är det med bara sittdelar då?

• Norahs mamma

chewie:
    mitt i ingenstanns
    I en liten by i mellersta norrland...
    Skogsbilvägar och skoterspår är de vanliga prommenadstråken här... Å en å annan traktorväg...

• Kärleksdronken

Jag glömde fråga vad som ingick i priset, hon verkade inte veta så mycket; bara priset och ungefär när den skulle komma.Jag ringde till ett Babyland som Firstwheels egen sida hänvisade till som ska ligga på Karlbergsvägen i Stockholm. Synd att den inte finns än, blev väldigt nyfiken på den.

Svar på tråden Syskonvagn