Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Vi ska beställa Teutonia team S4 idag. E lite sur, för på babyhörnan i gbg sa de att man fick välja vilken därg man ville. MEn så va det inte
Det finns ju bara 4 att välja mellan. Så har man gått här å valt ut en jättefin svart/röd å blivit såå besviken när den inte gick att få! Nåja, vagnen i sig e helt underbar
För alla som funderar på BT's 06:or kan jag tillägga att vagnen numera kostar 4495kr, men liggdelen kostar fortfarande 995kr.
Jag är fortfarande i valet och kvalet om jag ska köpa en syskonvagn eller inte.... *suck* det kommer att vara ca 2år och 2 månader mellan barnen .... barnet beräkans komma i september och vi bor i norrland så en ståbräda tror jag inte på..... vad ska man göra.....
Vilken bra tråd! Jag läser och lär! Väntar mina första barn - tvillingar - i sept-okt och har precis börjat fundera på det här med vagn...
Sockerärtan
Välkommen in i den snåriga tvilling/syskon-vagns djungeln!
Du anar inte hur många vagnar jag hann bestämma mig för innan vi faktiskt tog det slutgiltiga beslutet och beställde vår vagn. Nu får det bli som det blir och det är såå skönt att slippa grubbla.
Helenaj
Hur ser den ut? Carenas alltså..
Och hur stor är den?
Är det en sittvagn, eller går det att ha lift?
Ja jag vill veta allt, det var ju ett BRA pris!
Går den att se på nätet?
Har spanat lite på firstwheels track elite och city elite ( den kommer i juni). Verkar ha det jag vill ha men är osäkert på kvaliten.
www.babyviking.se och www. firstweels.nl
Priset var rätt bra 4200 för vagn och 1100 för en liggdel
www.firstwheels.nl skulle det ju vara
Kändes lite läskigt att lägga en nyfödd i en mjuklift med bara en tyg del som skydd tyckte jag men annars verkar den praktisk.