• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Silversäl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-27 23:45:22 följande:
    Nej, det skulle jag inte.
    okej så då tycker du alltså inte att det skulle vara värt det om det skulle bli så att han skadade dig eller gjorde dig illa på något vis som du inte vill att han ska, men du vet att det finns en chans att han kommer att göra det.
    Uppenbart är det då  att du har konflikter inom dig själv kring vad du egentligen vill.
    Vet du varför det är så?
  • Anonym (Skraj)
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:00:42 följande:
    okej så då tycker du alltså inte att det skulle vara värt det om det skulle bli så att han skadade dig eller gjorde dig illa på något vis som du inte vill att han ska, men du vet att det finns en chans att han kommer att göra det.
    Uppenbart är det då  att du har konflikter inom dig själv kring vad du egentligen vill.
    Vet du varför det är så?
    Som jag ser det så kan det gå till på två sätt; antingen så går det bra och vi har trevligt ihop. Han respekterar mig och uppskattar mitt sällskap de dagar han är här. Vilket jag tror kommer ske, vi kommer bra överens med varandra. Vi är väldigt lika som personer och är väldigt synkade på ett sätt.

Eller så kan allt bara vara snack, för att han ser mig som ett enkelt offer att utöva lite brutalt våld mot trots att han vet att jag inte vill det. Han kör över mig helt och gör saker han har lovat att han inte ska göra. Men jag tror inte det. Hade jag trott det så hade jag aldrig ens tänkt tanken på att träffa honom. Men klart risken finns...

Jag vill gärna träffa honom och att första scenariot ska utspela sig. Jag ser personer som jag har så pass mycket gemensamt med som en tillgång. Men då måste jag givetvis ta risken också.
  • Silversäl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:13:03 följande:
    Som jag ser det så kan det gå till på två sätt; antingen så går det bra och vi har trevligt ihop. Han respekterar mig och uppskattar mitt sällskap de dagar han är här. Vilket jag tror kommer ske, vi kommer bra överens med varandra. Vi är väldigt lika som personer och är väldigt synkade på ett sätt.

Eller så kan allt bara vara snack, för att han ser mig som ett enkelt offer att utöva lite brutalt våld mot trots att han vet att jag inte vill det. Han kör över mig helt och gör saker han har lovat att han inte ska göra. Men jag tror inte det. Hade jag trott det så hade jag aldrig ens tänkt tanken på att träffa honom. Men klart risken finns...

Jag vill gärna träffa honom och att första scenariot ska utspela sig. Jag ser personer som jag har så pass mycket gemensamt med som en tillgång. Men då måste jag givetvis ta risken också.
    Det var inte ett svar på min fråga.
    Tidigare skrev du att du inte skulle tycka att de är värt det om han skulle göra dig illa på något vis.
    Nu skriver du som att det kan vara värt att ta risken. vilken är det egentligen?
    Du låter väldigt osäker på vad du faktiskt själv står. oroväckande när det kommer till såna här situationer där man faktiskt skulle behöva vara väldigt säker på sig själv och sin ståndpunkt för att det annars kan gå väldigt fel.
  • Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:29:54 följande:
    Gör upp om ett stoppord långt i förväg. Tala också om för honom att du KOMMER anmäla honom för våldtäkt om han inte lyder det ordet.
    Jag har sagt åt honom att jag ringer polisen om han klipper av mig håret eller något annat sjukt. Men det är jag inte rädd för. Vi gillar varandra.
  • Anonym (Skraj)
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:26:34 följande:
    Det var inte ett svar på min fråga.
    Tidigare skrev du att du inte skulle tycka att de är värt det om han skulle göra dig illa på något vis.
    Nu skriver du som att det kan vara värt att ta risken. vilken är det egentligen?
    Du låter väldigt osäker på vad du faktiskt själv står. oroväckande när det kommer till såna här situationer där man faktiskt skulle behöva vara väldigt säker på sig själv och sin ståndpunkt för att det annars kan gå väldigt fel.
    Jaa. Jag vet inte. Man vet ju inte förrän efteråt liksom.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:33:32 följande:
    Jag har sagt åt honom att jag ringer polisen om han klipper av mig håret eller något annat sjukt. Men det är jag inte rädd för. Vi gillar varandra.
    Skiter jag i. Snälla lyssna/läs!
    DU bör bestämma ett stoppord långt i förväg. (inte nej, aj, stopp, utan ett annat ord som inte hör ihop med sex, som du talar om för honom!)
    VIKTIGAST är att tala också om för honom att du KOMMER anmäla honom för våldtäkt om han inte lyder det ordet.
    Säg det rakt ut! Det är inte en del av leken att du ska vara sub hela tiden. Det här är allvarliga saker. Du vet om att din väninna blev skadad men ändå tänker du träffa honom. JUST DÄRFÖR är det så viktigt att du är SJUTK bestämd på den punkten. Om du inte törs SÄGA det till honom så skicka det i ett email.
  • Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:37:25 följande:
    Skiter jag i. Snälla lyssna/läs!
    DU bör bestämma ett stoppord långt i förväg. (inte nej, aj, stopp, utan ett annat ord som inte hör ihop med sex, som du talar om för honom!)
    VIKTIGAST är att tala också om för honom att du KOMMER anmäla honom för våldtäkt om han inte lyder det ordet.
    Säg det rakt ut! Det är inte en del av leken att du ska vara sub hela tiden. Det här är allvarliga saker. Du vet om att din väninna blev skadad men ändå tänker du träffa honom. JUST DÄRFÖR är det så viktigt att du är SJUTK bestämd på den punkten. Om du inte törs SÄGA det till honom så skicka det i ett email.
    Fast vem ska kunna bevisa att jag sade stoppordet då? Han kan ju neka, ord mot ord. Då har jag bara skämt ut mig.
  • Silversäl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:35:51 följande:
    Jaa. Jag vet inte. Man vet ju inte förrän efteråt liksom.
    men.. allvarligt?
    Om det nu är så du resonerar varför kör du då inte bara på det?
    Klart man inte VET förrän efteråt, men ska man behöva testa allt här i livet för att man måste VETA exakt allt till 100% ?
    är det viktigare än att man mår bra?
    varför har du ens skrivit den här tråden, det låter ju som att du har bestämt dig? jag förstår inte varför du inte bara kör?

• Silversäl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:42:23 följande:
    Fast vem ska kunna bevisa att jag sade stoppordet då? Han kan ju neka, ord mot ord. Då har jag bara skämt ut mig.
    ingen.
Svar på tråden Rädd för min date