• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 21:57:24 följande:
    Nästa. Varför är den sorglig?
    För att det känns märkligt att sitta här och läsa om någon som utan vett och sans kastar sig in i en mycket osäker situation för att tillfredsställa nån sorts begär som egentligen inte går att beskriva. Framför allt en potentiellt ganska farlig situation. När man läst de andra trådarna om dominanssex som inte följt de spelregler man normalt brukar hålla sig till och därför gått brutalt överstyr så blir man ledsen när man läser eftermälet i historiena. Åtminstone gör det ont i mig att tänka sig in i den skräck och vanmakt man som kvinna måste känna i situationen. Det handlar ju om rena våldtäkter där kvinnan bjuder in till våldtäkt utan att ha en susning om följderna och de eventuella spår det sätter i en för all framtid.

Nånstans i detta finns också barn. Hur hanterar man situationen med ett barn som undrar varför mamma har blåmärken i ansiktet och kanske sydd både här och där?  Jo,ser du, mamma tycker om när farbröder är elaka mot mamma och slår mamma och gör dumma saker med mamma. Jag anser inte att det är en särdeles bra förebild för barn. Därför tycker åtminstone jag att det är sorgligt.
  • Anonym (Skraj)
    Baginbox skrev 2012-08-28 23:03:23 följande:
    För att det känns märkligt att sitta här och läsa om någon som utan vett och sans kastar sig in i en mycket osäker situation för att tillfredsställa nån sorts begär som egentligen inte går att beskriva. Framför allt en potentiellt ganska farlig situation. När man läst de andra trådarna om dominanssex som inte följt de spelregler man normalt brukar hålla sig till och därför gått brutalt överstyr så blir man ledsen när man läser eftermälet i historiena. Åtminstone gör det ont i mig att tänka sig in i den skräck och vanmakt man som kvinna måste känna i situationen. Det handlar ju om rena våldtäkter där kvinnan bjuder in till våldtäkt utan att ha en susning om följderna och de eventuella spår det sätter i en för all framtid.

Nånstans i detta finns också barn. Hur hanterar man situationen med ett barn som undrar varför mamma har blåmärken i ansiktet och kanske sydd både här och där?  Jo,ser du, mamma tycker om när farbröder är elaka mot mamma och slår mamma och gör dumma saker med mamma. Jag anser inte att det är en särdeles bra förebild för barn. Därför tycker åtminstone jag att det är sorgligt.
    Mitt barn är för litet för att tänka så. Jag kommer inte ha blåmärken i ansiktet eller behöva sys heller.
  • Baginbox
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 23:18:06 följande:
    Mitt barn är för litet för att tänka så. Jag kommer inte ha blåmärken i ansiktet eller behöva sys heller.
    Så bra då...
  • Anonym
    men du, hur vet du det, när du inte litar på mannen och inte vet vad han tänker göra?
  • Ramborg

Hur vet du det? Du hoppas bara.
    42.
  • och
    Anonym skrev 2012-08-28 23:23:59 följande:
    men du, hur vet du det, när du inte litar på mannen och inte vet vad han tänker göra?
    Det ingår inte i fantasin?
    The hard way is the right way.
  • Anonym

Har din dotter någon pappa som kan ta hend om henne om du blir för illa tilltygad? Jag förstår att du har dina behov men du borde tänka på din dotter och inte ta onödiga risker, hon behöver sin mamma :(

• Anonym (Skraj)
    Anonym skrev 2012-08-28 23:23:59 följande:
    Veta kan jag ju inte, men jag tror inte det. Det är ju ingen fullkomlig främling detta.
    Anonym skrev 2012-08-29 04:50:07 följande:
    Har din dotter någon pappa som kan ta hend om henne om du blir för illa tilltygad? Jag förstår att du har dina behov men du borde tänka på din dotter och inte ta onödiga risker, hon behöver sin mamma :(
    Ja, mitt barn har en pappa.

• Primmeling

Han kommer om ca tio dagar nu. Ser fram emot uppdatering efteråt. Känns som en verklig thriller/skräckis

• Primmeling

Inlägget slank iväg innan jag läst det och det får fel klang. Menar inte att jag tycker det är spännande utan jag har en oroaklump i halsen ärligt talat

Svar på tråden Rädd för min date