• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:42:23 följande:
    Fast vem ska kunna bevisa att jag sade stoppordet då? Han kan ju neka, ord mot ord. Då har jag bara skämt ut mig.
    Men fattar du inte? DU SKA SÄGA att du ska polisanmäla honom om han avviker från planerna.
    Detta kanske kan få honom att tänka efter lite. Hålla sig till planen. Det är det enda starka kortet du har.
    Och gör upp allt i ett mail. skriven form. Ett kontrakt helt enkelt. Så gör riktiga BDSM:are.

Men vad fan vet jag. Jag tänder inte på att "dränkas i en toalettstol". Du kanske ska fundera lite över varför du tycks tända på det.
  • Silversäl
    Fast hur sjukt är inte det där från o börja med. Göra något med någon som man vet att man kanske behöver polisanmäla.
    Att man inte kan ser det direkt själv borde ju ge en själv en tankeställare att man kanske tänka över saker o ting.. som exempelvis sig själv..

• Jellybeanbaby
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:51:10 följande:
    Fast hur sjukt är inte det där från o börja med. Göra något med någon som man vet att man kanske behöver polisanmäla.
    Att man inte kan ser det direkt själv borde ju ge en själv en tankeställare att man kanske tänka över saker o ting.. som exempelvis sig själv..

Ja jag börjar tröttna rejält på TS nu...
  • Silversäl

Börjar verkligen tro att denna tråden inte är sann och känner mig lite smått grinig över alla som tycker att det är så himla kul att hitta på trådar.
    Antingen det eller så behöver denna trådstartare väldigt mkt hjälp..

• Anonym (Skraj)
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 00:47:24 följande:
    Men fattar du inte? DU SKA SÄGA att du ska polisanmäla honom om han avviker från planerna.
    Detta kanske kan få honom att tänka efter lite. Hålla sig till planen. Det är det enda starka kortet du har.
    Och gör upp allt i ett mail. skriven form. Ett kontrakt helt enkelt. Så gör riktiga BDSM:are.

Men vad fan vet jag. Jag tänder inte på att "dränkas i en toalettstol". Du kanske ska fundera lite över varför du tycks tända på det.
    Jag tänder inte på det. Jag har sagt åt honom att jag inte vill det.

Jag är inte lika nojjig längre. Jag känner att vi förstår varandra och jag skulle vilja påstå att vi är vänner. Jag tänker låta honom komma hit.

• Silversäl
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:56:39 följande:
    Jag är inte lika nojjig längre. Jag känner att vi förstår varandra och jag skulle vilja påstå att vi är vänner. Jag tänker låta honom komma hit.

du ska väl inte känna dig nojig alls över huvudtaget?
    känner du dig inte det minsta nojig alls över huvudtaget så kör hårt.
  • Silversäl

något säger mig att om det skulle gå överstyr så kommer du att gilla det på ett vis ändå. även om det får dig att må lite dåligt.

• Jellybeanbaby
    Silversäl skrev 2012-08-28 00:55:38 följande:
    Börjar verkligen tro att denna tråden inte är sann och känner mig lite smått grinig över alla som tycker att det är så himla kul att hitta på trådar.
    Antingen det eller så behöver denna trådstartare väldigt mkt hjälp..
    Det är därför jag gjorde tråden jag länkar till i min signatur. Så trött på anonyma så det finns inte!! Dessa fega stackare...
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 00:56:39 följande:
    Jag tänder inte på det. Jag har sagt åt honom att jag inte vill det.

Kan du lova mig en sak (Skraj)??

Kan du lova mig att du INTE kommer in hit och gör en "gråt snyft det är så synd om mig"-tråd efter ert lilla möte?

Tack. Appreciate it.
  • MickeN1973
    SeaDragon skrev 2012-08-27 16:47:11 följande:
    Det vi försöker säga är att det varken är speciellt ovanligt eller kontroversiellt att tända på dominans, men det finns ju olika grader. Att vilja bli slagen blodig eller allvarligt skadad på andra sätt, är inte så vanligt och det bör man nog söka hjälp för.
    Sitter du och säger att folk som gillar hård S/M ska söka hjälp?

Svar på tråden Rädd för min date