• Anonym (Skraj)

Rädd för min date

Jag ska snart låta en man komma hit över en helg. Vi har pratat över nätet. Båda är på det klara med att det bara är sex som gäller, det är inget kärleksmöte eller med sikte på att vi ska bli pojkvän eller flickvän - även fast vi gillar varandra än så länge. Jag hade hört talas om denna kille ev bekanta, att han gillar samma sak i sängen som jag gör, d.v.s hårda tag mot tjejen så jag kontakta honom. Problemet är att han verkar gilla betydligt mycket mer grövre saker än mig. Jag har sagt vad jag vill och tänder på och vad jag inte vill men jag tror inte han bryr sig, jag får lite dubbla budskap. Jag är lite rädd att han verkligen kommer plåga mig, men jag kan inte låta bli att träffa honom ändå.

Är jag vansinnig? 

• Svar på tråden Rädd för min date
  • Jellybeanbaby
    Baginbox skrev 2012-08-28 14:30:11 följande:
    Jadå, det finns folk till allt. Blir numera sällan förvånad men reagerar som du på idiotierna.
    Bra. Att du reagerar menar jag. Man blir fan mörkrädd.

Det kanske inte hör till tråden, men jag har en gammal studiekamrat som föddes med en mild CP-skada. Orsakad av syrebrist inne i mammans mage. Tänk om hon visste detta. Hon hade nog blivit oerhört ledsen att folk frivilligt utsätter sig för sånt, som hon önskar att hon slapp födas med.
  • Lavish
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-28 12:24:56 följande:
    Stora problemet är att hon inte ens tänker göra något för att skydda sig själv. Inte ett stoppord, inte ett kontrakt, inte ett hot att anmäla... Nej för det förtar stämningen. Ack denna stämning, den ljuva, och hon vet att mannen är uttalad kvinnoplågare. Nej usch det här är så ......

Ja, det är verkligen läskigt hur mycket galningar det finns därute. Att tända på tanken att bli utsatt tycker jag iofs är rätt harmlöst, däremot borde ju en vuxen mamma ha andra prioriteringar än att ta så stora risker. Men jag tycker då att det är mer skrämmande att det finns gott om folk därute som vill utföra sånt på andra, och som INTE är så överdrivet intresserade av sina offers välmående och säkerhet.
  • taquine

Det som skrämmer mig mest med denna tråd och TS är att hon är ansvarig för ett litet barn. Har hon skrivit  om vem som ska få vårdnaden om det går helt åt helvete med hennes sk date? Även om hon nu inte hamnar i en liksäck så kanske som en grönsak på långvården efter ha haft lite härlig stryp/ skendränkssex.....

Bryt inte ensam Bryt ihop
  • Baginbox

Lite läskigt egentligen hur långt somliga är beredda att gå för sina speciella drifter. Det passerar ju liksom det basala, fortplantningen.

• Primmeling

Så trött jag blir... Ts bjud hem killen som skadat din kompis... Du tänder på det... Berättar att du tänder på det men 'tror' att ni bara ska prata och ha sex som du är med på. Det är så naivt att jag inte finner ord. På riktigt hoppas jag att du inte anmäler honom efteråt så att inte mina skattepengar går till en utredning. Jag vet att du kommer må dåligt och känna dig våldtagen efteråt. Du kommer att bli våldtagen. Men som sagt snälla, anmäl inte.

• Anonym (Skraj)
    Primmeling skrev 2012-08-28 15:39:43 följande:
    Så trött jag blir... Ts bjud hem killen som skadat din kompis... Du tänder på det... Berättar att du tänder på det men 'tror' att ni bara ska prata och ha sex som du är med på. Det är så naivt att jag inte finner ord. På riktigt hoppas jag att du inte anmäler honom efteråt så att inte mina skattepengar går till en utredning. Jag vet att du kommer må dåligt och känna dig våldtagen efteråt. Du kommer att bli våldtagen. Men som sagt snälla, anmäl inte.
    Nä. Varför skulle jag anmäla? Jag har ingen chans att vinna iaf.
  • Jellybeanbaby
    Anonym (Skraj) skrev 2012-08-28 21:20:53 följande:
    Nä. Varför skulle jag anmäla? Jag har ingen chans att vinna iaf.
    BRa! Men då bestämmer vi det. Du anmäler inte killen - win för samhället, och du får vad ... vad det nu är du vill ha ut av det.
    Du startar inte en snyfftråd om efterspelet på FL  - win för oss som dels slipper tjatet, och på sikt kan glömma att sånt här skit existerar och gå och sova djupt igen.
  • Anonym (sorgligt)

En av de sorgligaste trådarna på länge. Är det nu i helgen han kommer?

• Anonym (Skraj)
    Anonym (sorgligt) skrev 2012-08-28 21:51:39 följande:
    En av de sorgligaste trådarna på länge. Är det nu i helgen han kommer?
    Nästa. Varför är den sorglig?
Svar på tråden Rädd för min date