• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • pattisza

Synd att de inte visar repriser längre. Jag missade ju igår, har händerna fulla med bebis precis den tiden så förmiddagarna var bättre för mig. Får komma ihåg att spela in istället.

• smulan76

Ja skönt att Madde blev kvar!!!!
    Idag var det mest gnäll-Sean, förstår han på sätt och vis att det känns orättvist att den avgörande veckan ska temat vara cha-cha som 3 killar tävlat i. Men samtidigt visste han ju det, att det var pardans man tävlade i i FloorFiller, kan ju inte kommit som en överraskning precis.

• Linda å Fredde
    Så där ja.. då har Michaela & Fredrik lyckats att radera ut sig själv.. korkat! Annars hade dom säkert haft goda chanser på att ta hem allt, men frågan är ju om ngn av dem var värd det..

cha-cha denna vecka.. hejar som vanligt lite extra på Thomas & Sofie..
    Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • MosterMaggi

... men känns de inte lite trötta nu, deltagarna? Lite nötta i kanten nu när ptressen stiger och spänningen tar ut sin rätt? Sean gnäller obefogat (jo - jag gillar honom men inte så jag är helt blind i döv), Hannes gör säkert Lina jättefrustrerad - men samtidigt var han helt blek i ansiktet när han skulle träna igår (fast vad vet jag om hur mycket sömn han och Ida får på nätterna? )

Men när KOMMER de där utmanarna som Lotta nämner då och då? Är det efter denna veckas delfinal? För jag antar att det är som förra året, att de osm en gång åkt ut får komma tillbaka en vecka och fajtas om nya extraplatser i finalen. Men vad vet man, tv3 verkar ändra reglerna lite hitan ditan, tycker jag. Säkerligen för att få maximalt med tittarsiffror.

• pattisza

Jag undrar, hur rättvisa de är i sina bedömningar. Jag har fått för mig att de har en favorit och försöker påverka så att den favoriten vinner.

• Mary Cherry

Hände det nått mer spännande igår än att Sean gnällde? Jag somnade när jag kom från jobbet och vaknade vid åtta...

• smulan76

Nej det hände väl inte så mycket, de hade ju cha-cha-klass där de som var bäst såklart var de paren där killarna tävlat i det innan alltså Tobbe, Hugo och Tomas. Sen hade dom även en klass i Capoiera som tydligen var Seans grej. Lina var lite trött på Hannes eftersom han inte vill träna lika mycket som hon, för övrigt var det mest gnäll då från Seans sida.

Jag fattade det som att utmanarveckan startar efter denna veckofinalen och att det gällde att inte bli bland dom 3 sista poängmässigt efter denna veckofinalen. Sen har dom ju inte förklarat mycket mer. Det kan ju vara helt nya utmanare också, förra säsongen var det ju de gamla som kom tillbaka, så dom har säkert ändrat något.

• KikiBoo

Jag hoppas sean och ida kammar hem segern.. sean är dryg å så.. men är inte så jätteförtjust i jack..

Å hejja hejja tomas och sofie

• smulan76

Jag hoppas också att det blir Jack och Karolina som får battla, tycker också att det verkar bli så när man ser deras danser, men man vet ju aldrig med juryn...

• Polsatjej

Jag håller med dig Pattisza. Lotta Furebäck borde inte få sitta i hurryn eftersom hon är så mycket i huset. Lätt att skaffa sig favoriter...

Vad tror ni det är för utmanare som kommer då? Jag tror nog det är alla som har åkt ut som får en ny chans, precis som det var förra året.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!