• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • lovely lily

Tycker att det är synd att Mikaela ska komma tillbaka, tycker att hon är ego och tråkig. För övrigt är rätt personer i final tycker jag, hoppas på Madde också men... Spännande är det iallafall. :)

• LillaStollan

Nu lägger jag mig i den här tråden... Är så trött på Linda. Så förbannat gnällig! Det är ett spel, kanske inte alltid rättvist men har man gett sig in i leken... Det är dags att inse att livet inte alltid är rättvist och att regler kan ändras.

Dessutom har hon utstrålning som ett yllenystan ungefär... *fyyyy vad elak jag är*

Hoppas Ilan och Madde går vidare, de verkar ju i alla fall ha kul.

• MelvinÅMamma

vilka får va me på oscars??har en gammal klasskompis som va med inna,undrar om han e med??

• rödbetan

Finalisterna och kanske några fler..
    Ja synd att det inte kan vara Calle och madde till finalen Ilan är ju inte värd det..

• Barn nr2

Jag missade dagens avsnitt, vad hände??

• Barn nr2

Jag missade dagens avsnitt, vad hände??

• KikiBoo

fiiiifaaaan! sean fyllde 21.. hans familj och vänner kom på besök.. sen kom hans drömtjej Anna Book och gratta han haha! såå gulligt! så det var pary party på FL
    sen träna dom på sina danser and so on..

• S0lstråle

Har missat avsnitten den här veckan. Men det har hänt grejer utan mig hör jag ... Vill inte ha tillbaka Michaela. Men det var väl bara som artist? Inte som tävlande eller på Oscars va?! Hope so. Ego-girl.

Vill också ha Calle och Madde till final!

• maria1978

Tyckte sean va så gullig när Anna Bok kom in och sjöng för honom....

• Nadjis

Håller med lillastollan. Linda är så jäkla gnällig! Allt är sååååå orättvist mot henne. Gud vad jag retar mig på henne! Tycker de tre paren som kommit till finalen är de som förtjänar det mest. Sen hoppas jag att MAdde också går vidare.

• cege

Här är en till som håller med om att Linda är sååå gnällig.Jobbigt för man retar sig hela tiden.

• maria1978

Här är en till som är grymt irriterad på denna linda.... 

• Veran

Ha ha ha Sean var bara för härlig !!

• Dinturiel

Jag tycker Sean blir snyggare och snyggare før varje avsnitt som jag ser. Fifan

Svar på tråden FloorFiller!!!!!