• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • cege

Jag tycker han är väldigt lik Stefan Holm (höjdhopparen)

• maria1978

Jag hoppas verkligen oxå att Fredrik får äta upp vad han sa i går
    Jag blev så sur så jag hoppade i soffan!!!
    Hur bitchig än Mikaela är så tycker jag att Fredrik ska ut...Fejka förkylning!! TÖNT!

• Mary Cherry

Hur töntig är inte Mikaela då? "Meeen mamma, jag tänker inte ringa nån" - som ett trotsigt barn!

• KikiBoo

varför kan de inte vara floor filler på fredagarna...? är bara en massaskit komedier.. blää!!

• cege

Mary Cherrry det är ju detjag säger ho beter sig som en trotsig 6-åring
    Ja BooBoo jag håller med dig trist för det är ju sååå långt till söndag

• Polsatjej

Hoppas att Fredrik tar hem det på söndag.

• MammaCaa

Tycker inte om nån av dom två...

Diggar Sofie o Tomas *s*..

• MosterMaggi

Nu har jag sett reprisen av förra veckans fianl... jag tycker Nannys dans går direkt till hjärtat, men erfarenheten vann. IdaW är helt klart tekniskt skickligare och mycket mer driven som dansare. Fat disco är en konstig tävlingsdansgren... *S* Nanny är verkligen bra på "sin" grej så om hon fortsätter jobba kommer hon bli en riktigt toppdansare med den utstrålningen. känner jag. *S*

SaCaNiTi>>Jag tycker jag känner igen IdaW från en tv-sändning från (junior?)-SM i dans för inte så himla länge sen? Just det med att hon dansade i par också, känns så bekant. Så då har jag sett din syrra också ju! *hihi*

• piffan

Jag fixar inte Sean(stavning?)han är bara alldeles för mycket,usch...

Svar på tråden FloorFiller!!!!!