• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Mary Cherry

Vem tror ni hon väljer att utmana? Jag kan tänka mig att hon vill dansa med Hugo, ev. Tobias men Hugo är ju duktigare... Jag trodde faktiskt att Mikaela skulle åka ut, och jag hoppades på det, men det är bara att fortsätta hoppas på att hon åker ikväll istället!

• smulan76

Ja, jag hoppas också att hon åker i Challenge! Tror att hon kommer utmana Madde, hon och Tobbe har ju varit så puttenuttiga så hon vill säkert dansa med honom.

Var rätt säker på att Fredrik skulle åka, hon Zaki i juryn gillade ju inte honom alls sedan innan, så det kändes rätt kört där.... Usch, vill knappt se på FF ikväll, fattar ni vad dryg Michaela kommer att vara!!!!!

Thomas och Sofie är ju bara störtsköna som personligheter, jag tycker iofs inte att dom är de bästa dansarna. Av killarna tycker jag att Hugo och Hannes är bäst, av tjejerna vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tycker, ingen som sticker ut så där jättemycket.

• Andrundrun

YES! Nu är hon äntligen ute!

• Nelly05

kan ngn berätta vad som hände ikväll. Michaela åkte alltså? skönt! Vem utmanade hon?

• cege

Hon utmanade Madde . Men Mikaela fick alltså packa och det känndes skönt

• KikiBoo

*hurray* Jag visste väl att madde skulle ta hem de..

• Mary Cherry

Yes yes yes! Äntligen! I början klarade jag inte av att titta, när hon stod och beklagade sig för sin släkt (antar jag att det var), det blev det Big Brother istället!

• cege

Vad roligt att det är fler än jag som tycker lika
    Dagens avsnitt får jag spela in för jag ska på keramik,men då får jag ju se dubbelt imorgon

Svar på tråden FloorFiller!!!!!