• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • MosterMaggi

>ja hon är så himla gullig!

• KikiBoo
    mikaela tror sig vara så jävla BRA!!
  • MosterMaggi

>Men Micharla alltså... vilken liten snorunge. *suck* Hon är visst bra på att dansa, men vilken liten bitch. Sånt där kommer tillbaka till en förr eller senare.

• KikiBoo

hon får gärna åka ut.. bubaj!

Hannes e så söt.. sån mysig röst hihi!

• Linda å Fredde

Nog för att Mickaela är en liten bitch, men idag tyckte jag nästan att Fredik var lite hög i hatten... Hoppas för hans skull att han vinner på söndag..
    Hade han verkligen fejkat förkylningen??!! Lite komiskt är det ju...haha..
    Diggar Sean jag.. Dödsskön kille!!

Men ett extra HEJ för Sofie å Thomas..igen!

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • MosterMaggi

Ja på ett sätt måste jag säga att Fredrik och Mikaela förtjänar varandra... Vaddå fejka förkylning, och lägga sig? Vad kul att veta om man som arbetsgivare ens funderat att ta in honom i ett kompani... en dansare som maskar för att han ogillar sin kollega. Nä det var bottennapp nr två! För att inte tala om vilken korkad björntjänst han just gjorde sin karriär... Den enda som kikat i facit är SaCaNiTi, men hon lär väl tiga som muren... *sååååå nyfiken* :P

• cege
    Å vad jag irriterar mig på Mikaela Hoppas varkligen att det bli hon som åker ut. Stackars Fredrik han är för snäll, skulle sagt åt henne för längesedan då kanske det hade funkat.Hon är så egotrippad Nu ska man behöva vänta ända till sönda för att få se hur det går Men Sofie hon är bara så go Hoppas hon o Thomas vinner till slut."Väntar man på nåt gott o.s.v
  • Mstery

hoppas fredrik får äta upp allt han sa igår haha

men gillar inte sofie hon är så maskulin usch! hon å tomas passar verkligen ihop haha synd att han är gay då

• Mstery

någon mer än mig som tycker att fredrik påminner om moppetönten i fuckin åmål?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!