• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Stampe

Här är en till . Måste ju passa på nu när man är mammaledig . Känner att det kommer bli lite svårare att följa med allt när jobbet drar igång...

• cicci85

Jag kommer absolut att följa det!

• Lörpa

va roligt vi är 3 stycken på FL som kommer följa det då hihi ska bli spännande att se vad som händer, nu har jag lite insiderinfo så jag vet vad som kommer hända de första veckorna. Men det får jag ju givetvis inte säga och jag hoppas inte få reda på nåt mer innan heller för det är ju mer spänning att se det direkt på tv hihi

kramisar

• Mary Cherry

Jag ska lätt se från början den här gången, förra säsongen började jag kolla efter halva tiden och blev helt fast!

• Superior

Jag kommer också följa floorfiller synd bara att bounce inte kommer vara med

Men det kommer garanterat vara värt och se ändå!

• Superior

Nepp inte enligt bounces hemsida där står det att dom har fullt upp med att repa nya showen så dom kommer inte vara med.

Men man kan ju hoppas att dom dyker upp som gäster i ngt program.

Men det kommer säkert bli ett super bra program ändå det är ju inte bounce som gör floorfiller

Svar på tråden FloorFiller!!!!!