• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Duva

Jag såg inte programmet, åkte Fredrik ut?

HAr inte följt hela serien men är det han som dansade med mikaela?

• MosterMaggi

neeej jag fick telefon och missade domarnas kommentarer. (stängde av ljudet) Jag såg att Hannes o Lina (?) vann, och att Fredrik åkte ut, men vad sa domarna?? De skulle ju vara så elaka (VILKET JAG TYCKER ÄR URTÖNTIGT OCH FEL), var de det? Och vad sa Sean egetligen som fick Malin Zaki så glad? Hon brukar ju kunna vara så himla sur på Sean (verkar det som på tv iallafall )?

• MammaCaa

YYYYES!!!

Han åkte ut..
    Rätt åt han... O han som skulle vinna till 110% över M

*skrattar*....Yes yes yyyes...

• KikiBoo

Yepp han åkte.. *hurray*??? :/ å ja, han dansa med mikaela..

• smulan76

Ja då fick Fredrik åka, hade hoppats på Michaela skulle få åka. inte för att jag gillar någon av dom egentligen, men jag spyr bara jag tänker på hur det kommer låta om lilla självgoda Michaela nu....

• KikiBoo

va taskig domarn va som kommentera sofies klänning! HALLÅ!! de är väl inte kläderna dom ska bedömma... nåja! Dom var bra iaf.. sötnosarna

tjaaa... sean sa dels att zaki blivit som hans syster.. haha! jahajaaa..

• Linda å Fredde

Så var det med Fredriks karriär inom Floor filler... Synd! Hade hoppats på att Michaela skulle pysa, men han var så självgod sist (fredrik) att det nästan var lite rätt åt honom... Man ska inte vara så styv i korken alla gånger...

Diggade Sofie & Thomas, som vanligt!! Men jag tror bestämt att det var rätt vinnare denna vecka
    Nytt avsnitt imrn Tjoo hooo...

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • Cortina79

Det ska bli intressant att se om Mikaela får vara kvar och i så fall se hur hon går ihop med den nya partnern. Få se om allt var Fredriks fel eller om även hon är svår att dansa och komma överens med.
    Hejade på Fredrik tills igår då han vräkte ur sig sitt ego och att han ljög om att han var sjuk, inte bra.

Heja Sofie och Thomas, dom är bäst, ja iallafall mysigast.

• cege
    Besvikelsen är stor över att Mikaela fick vara kvar
    Hoppas hon ändå åker snart, Tänk va odräglig hon ska vara i kv avsnitt.Säkert kasta massa skit på Fredrik.Fy
Svar på tråden FloorFiller!!!!!