• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • piffan

Vad bra att nån håller med

Han är så kaxig o självsäker så det gör mig riktigt illamående...fattar bara inte hur han orkar hålla på..

• MosterMaggi

>visst är det härligt att vi alla ser så olika saker!? Jag kan förstå att han retar gallfeber på många. I hans kläder skulle jag känna mig som en katt bland hermeliner, och göra vad jag kan för att inte visa hur sårbar det gör mig... Istället låter han käften gå och tramsar och så. klassens clown, liksom. Sean är ju tekniskt sett inte den bäste på det Floor Filler gör, och det vet han uppenbarligen. Han är smart.

Men vad jag ser mer i Sean är en kille som inte glidit på räckmacka hela livet utan jobbat hårt med sin dans för att komma dit han är nu. Jag ser en kille som är mogen för sin ålder, och för det mesta håller en mask för sitt innersta med sin attityd och sin humor. Denne kille tror jag har ett STORT hjärta, som inte tvekar att vara generös.

Nåt jag inte gillade var när Lotta Furebäck verkade bli positivt överraskad MOT sin vilja när Sean battlade mot vem det nu var - Martin? - häromsistens. Jag tänker på när Sean överraskande nog mognat som dansare och använde stldrag från modernt, som var nytt för honom. Det tyckte jag verkligen var underbart att han gjorde, men att Lotta F gerade oproffessionellt.

• Linda å Fredde

MosterMaggi- helt enig med dig ang dina reflektioner över Sean.  
    Sen tycker jag  att han är en otroligt duktig dansare & mkt duktig på att koreografera!!
    Verkar ha ett stort hjärta och det är ju bara ett + i kanten..

Ska bli kul att se Michaela VS Fredrik ikväll! Hoppas för Fredriks skull att han vinner, när han var så stor på sig sist.. Michaela har inte direkt vunnit ngn seger hos mig... så jag är lite vilsen just nu. Dom beter sig som barn båda 2, så låt bäste dansare vinna Skrattande Skrattande

men för övrigt- HEJJA SOFIE & THOMAS!!! Skrattande

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
  • cege

Så är det då "bara" drygt 6½ tim kvar tills vi får se hur det går

• MosterMaggi

Åh tack Linda & Fredde! (Jag kände mig så pinsamt präktig och torr sen när jag väl tryckt på "skicka"-knappen! *S*)

• Jola

Jag tycker Floor Filler är hur bra som helst och tittar varje dag men jag blir sååå irriterad på Lotta Furebäck. När hon ska bedömma en dansare med tex någon annan domare eller koreograf så håller hon hela tiden med den andra personen. Vad koreografen/domaren än säger så håller hon med eller säger samma saker fast i andra ord. Precis som att hon inte kan något själv...sååå irriterande.

• Mstery

det gjorde ju hela min kväll nu att fredrik åkte ut!! HAHAHA

Svar på tråden FloorFiller!!!!!