• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • busfröt

Kollar ofta på Floor-Filler,men jag håller med.Det börjar bli för mycket såpa...var det inte dans det handlade om???
    Ut med Mikaela....gnäll gnäll....
    Och disco-kläderna är VERKLIGEN fula! ha ha ha gud vad mycket gnäll jag hade....

• Polsatjej

Vilka blir det som får köra gruppkorregrafi? Missade igår...

• cege

Mikaela o Fredrik

Hugo o Sara

Kommer inte ihåg det tredje paret

• KikiBoo

Jag bara älskar Sofie och Tomas! Dom är juh för söta och underbara Eller vad säger ni?

• cege

Ja BooBoo dom är bara så underbara har gillat Sofie från början. Hoppas dom inte åker ut utan får vara kvar länge hels till slutet.

• Mstery

är SÅÅ trött på fredrik..ut med han...TÖNT. han lär väll åka ut oxå med hans utstålning haha... feel sorry för michaela som kämpar på medans han bara latar sig. hon är 10ggr bättre dansare än fredrik. igår sa dom ju att fredrik behöver ngn som pushar han och den som gjort det hittalls har ju vart michaela men nu har hon tröttnat på honom

sofie o tomas..hetar han så? fick för mig att han heter lars..tänker på babbsan när jag ser han haha

• KikiBoo

Ja dom får gärna vinna! hihi!!

Snart är klockan sju

• Linda å Fredde

Hejja Sofie & Thomas!! Skrattande sofie är en riktig kämpe!
    & det tredje paret är väl Sean & Ida W?? *funderar*

Oxo lite trött på Mikaelas tjat... Hon förtod inte varför Fredrik inte fick ngn kritik i balett-temat..hohoho..

Rolle -vår duracell-bebis som vägrar komma ut..
Svar på tråden FloorFiller!!!!!