• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • MosterMaggi

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Thomas och Sofie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• cege

Yeeeppi heja Sofie o Thomas!Dom är klart charmigast
    Tack o lov att Jack åkte

• Mary Cherry

Vem tror ni Karolina väljer i challenge? Ingen i de tre finalparen åker ju iaf, eftersom man fick se dem på väg till flyget.

• MosterMaggi

ja vilka har hon att ävlja på, jag tappar räkningen. De tre paren åker, Thomas o Sofie är immuna - vilka är kvar? Sean och Ida?

Och den skymt jag såg av utmanarna sa mig noll. Vilka är de? Har de varit med alldeles i början, men blivit utslagna?

• Mary Cherry

Det är väl Ida och Linda hon har kvar att välja på. Jag tror utmanarna är helt nya.

• KikiBoo

va? ruttet att utmanarna är helt nya.. Trodde de skulle va som förra floor filler, att de utslagna deltagarna kommer tilbaka..
    Dom kommer juh att bli hatade av de svenska folket, haha!

• Malounis

Jag borde väl heja på Tobias, då det är en tremänning till mig men mina favoriter är Thomas och Sofie!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!