• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Veran

Lina var alldeles förstörd! Och helt plötligt var Karolina topp tre och fick åka på semseterresan ...Helt sjukt.

• Kanelflicka

Och vad tyckte ni om "dessa människor är min familj....bla bla bla. Då andra åker snålskjuts...blablabla"? Killen är pinnsam!!!!

• Lissy

Undrar om jag är ensam om att tycka att Sean är rolig Visst kan han vara lite "för mycket" ibland men det känns som han säger och gör det mesta med glimten i ögat. Dessutom tycker jag att han alltid verkar stötta och prata med folk som är nere och ledsna.

Ska bli intressant att se Karolina med en ny partner. Jag tror att hon kan blomma upp riktigt ordentligt, hon verkar väldigt duktig.

• cege

Lissy : Seankan väl ha sina ljuspunkter men jag tycker att han är lite väl tramsig.Om han inte tramsar så gnäller han ju,men det är ju tur att vi alla tycker så olika Då blir ju alla omtyckta
    Veran : Jag tyckte också jättesynd om Lina men det är ju tydligen spelets regler.
    Ser fram emot kvällens avsnitt med utmanarna ,undrar vad det är för några.

• Veran

Jaha: Kvällens avsnitt var ju intressant . Ska bli spännande att följa veckan som kommer!

• cege

Hur tror ni att det går ikväll? Vilka blir det som får lämna?

• Maisie

Är det någon som vet vilket par som tävlar mot Thomas och Sofie i 80-tals koreografin?

Jag hoppas att Thomas och Sofie får stanna kvar.

• Andrundrun

Jag håller mina tummar och tår för Ida & Sean nu!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!