• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • MosterMaggi

Jamen vad kalasbra Lissy! Är det nån mer än jag som tänkte på när de visar hur Karoliina skjka dansa pardansen solo. att Malin Xaki hjälper henne att koreografera om _ MEN: också sitter i juryn,. Och denna vecka har domarna tydligen individuella poäng att dela ut (www.tv3.se/index.php&task=view&id=6237&Itemid=444). Är inte DET ändå lite VÄl tätt inpå för en domare? =/

• MosterMaggi

(Alltså mitt tangentsnubbel är bara för kasst. Men, men. *suck* )

• Lissy

Tycker också det blir väldigt konstigt att den som hjälper dem med dansen ska dömma dem (och även Lotta, som hur proffesionell hon än är, förmodligen har favoriter). Men jag tycker inte att det är så orättvist att hon hjälper just Karolina. Hon har ju redan en jättenackdel då hon ska dansa själv och hon såg lätt panikslagen ut.

• MosterMaggi

nä inte så att det är orättvist mot Karoliina, klart hon behövde stöd. Men kunde de inte dra in nån annan som domare med kort varsel istället? (Och jag tycker Lotta F har skärpt sig - eller så klipper de annorlunda - förut syntes mycket tydligare vilka hon föredrar och tvärtom...)

• Mstery

jag har också missat...är sean och ida borta? stod inget om det där över..

• S0lstråle

Det hade helt klart varit bättre med en domarpanel som är helt fristående. Lotta ex. är ju med och dömer det mesta samtidigt som hon choachar och är "kompis". Inte kul att komma på fel fot med henne ...

Heja Karoliina på söndag förresten! Tycker lite synd om henne nu. Hon är ju en fantastisk dansare!

Vem hejar vi på av Tobbe och Madde då?

• pattisza

Jag hejar mer på Madde. Såg ni förra säsongen av FF, då tyckte jag helt fel vann. Hade varit kul att veta vad de gör nu. hoppas att rätt vinner denna gången. Jag tycker många av dem förtjänar att vinna. Man såg inte hur bra Carolina var när hon var med Jack. Det beror så mycket på partner tycker jag. Sphie och Thomas har ju verkligen funnit varandra, vilket par.

• MosterMaggi

>jag hejar mer på Madde, för jag har mre en upppfattning om vem hon är som dansare efter de här veckorna. Vet inte varför men Tobbes dans hasr inte "satt" sig i mig på samma vis. Kanske för att man sett Madde dansa solo mer?

Håller med om astt juryn borde skiljas från andra uppdrag, även visavi Lotta Furebäck.

Och på treans forum puffar några för att Sean ska bli programledare näsdta gång, som är karismatisk med publiken OCH KAN DANS!!!!!!!!!!!!!!!! Den där Malins töntiga dokusåpefrågor - dem kan jag verkligen avvara!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!