• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Andrundrun

Tycker synd om Madde som är så sjuk. Tänk om hon inte är frisk till söndagen. Vad händer då?

Jag kan inte riktigt med Sara. Vet inte vad det är som stör mig, men något är det.

Andreas och Musse. Yammi! Musse är riktigt hot! Följde Rallarsving när det gick. Jag hade inte haft ngt emot att ligga under honom... alltså i en brottningsmatch.

• MammaCaa

Andrundrun

Jag håller me...Kan inte me henne riktigt...
    Inte Calle o hans partner heller för den delen...

Hmm..

• Jesssicaaa

tomas å sofie är härliga människor

• Veran

Är inte heller så förtjust i Sara men jag gillar Hugo .

• Polsatjej

Hoppas verkligen att Madde blir frisk. Hejar på henne ju...

• Veran
    Vad lite dans det är nu i floorfiller!
  • Lissy

Jag missade gårdagens avsnitt, hände det något spännande? Irriterande att det inte går några repriser längre på förmiddagarna.

• MosterMaggi

va! var tog all min text vägen?

• lovely lily

Hejar på Tomas och Sofie för dom e så roliga och känns äkta på nåt vis. Madde är också bra! Men Calle och Linda gillar jag inte, slätstrukna och ego!

Svar på tråden FloorFiller!!!!!