• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • maria1978
    Lovely Lily!!
    Håller helt med dig!!

Har jobbat kväll denna vecka så jag vet knappt vad som händer.... *suck*
  • cege

Maria 1978 du får göra som jag spela in. Jag har kurs en kv i v,spelar då in o kollar dan efter så man inte missar nåt
    Ja Thomas o Sofie är så goa särskilt Sofie

• KikiBoo

vilken hårding Hannes blev i nya frillan

fan va kul att Sofie och Tomas gick vidare

• cege

Ja det var riktigt nervöst ett tag men vilken tur dom klarade sig

• Veran

Hjälp! Där blev man ju orolig! Sofie är så härlig och jag vill att hon är kvar till final .
    Trist att MAdde och Tobbe ska battla oxå...
    Det blev jäkligt avgörande den här gången vad man fick för låt tycker jag, men, men, vi får se vad som händer...

• Mary Cherry

Jag har missat i stort sett hela veckan, nån som orkar sammanfatta?

• MosterMaggi

Tja i stora drag då: För lite dans!!! En massa virus av olika slag i lägenheten, och flera deltagare har haft hög feber. Olika utflykter till stuntskola och badhus för att lära sig göra actiontricks, ett besök hos koreografen o regissören TJ Rizzo med audition för honom. Deras framträdanden såg man för lite av, deras evinnerliga bekännelser framför kameran klipptes in desto mer. *himlar med ögonen* Hannes fick ny look av killarna, lockarna föll och han är snaggad.

• Lissy

Jag fyller i : Actiontema. Blev tilldelade varsin (action)film och filmmusik. Juryn tyckte deras framträdanden på audition höll alldeles för låg klass för att kunna välja ut ngn. Bara Hannes och Karolina var självklara för veckofinal, de andra fick göra om dagen efter. De som inte klarade sig då var Tobbe och Madde samt Sofie och Tomas. Dessa fick battla i ett parbattle och resterande deltagare fick agera jury. Alla röstade på Tomas och Sofie som då kommer att tävla tillsammans med de andra på söndag. Madde och Tobbe, som förlorade, ska få battla mot varandra på söndag. Hannes är assjuk så Karolina kommer att få dansa själv.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!