• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • S0lstråle

Jag följde förra säsongen också... och Ja!! Visst vann fel person! Jag hejade på Peter.

Fundera också på vad alla gör nu. Maria H jobbar tydligen som koreograf, det stod det i alla fall under hennes namn när hon var på besök och höll en klass.

Nathalie TROR jag har dansat bakom Darin i en av hans videor? Den där två gäng battlar?

• KikiBoo

Jag hejjar oxo på Madde. Inte riktigt koll på Tobbes dans jag heller... Tycker madde e så söt

fan jag kommer sakna floor filler då de tar slut.. spec Tomas å Sofie

• S0lstråle

Håller också på Madde, men jag förstår ju samtidigt att det beror på att man har fått se mer av henne! Hehe... sen är jag lite mean av mig och gillar inte riktigt Tobbe eftersom han alltid kramades med Mikaela, som jag inte gillade... eh, överföring?

• MosterMaggi

haha det var ju också en anledning... :P Apropå "Avd för icke dans": Jag tycker han borde ta bort den där skäggsträngen på hakan som gör honom så avtändande. Men det är ju bara evil jag. Egentligen är den unge mannen ju säkert attraktiv.

• vår andra

Gå in på TV3 hemsida och så leta upp Floorfiller där står det var förra årets elever gör idag

• MosterMaggi

>vår andra: Jo men det står ju inte så mycket ju... man vill ju veta ALLT!

Hörni nu går amerikanska "So you think you kan dance?" i repris på femman - det är jättekul att se skillnader likheter med svenska FF. Men i deras uttagningar hade de ju precis det vi efterlyser. Om nån av de lärarna koreograferat, satt de inte i juryn den veckan. Bra mycket bättre system.

• S0lstråle

sprang förbi teven igår och på stod ett program med martin timell... och vem tycker jag mig stå i en glittrig klänning och öppna en väska... margareta från förra säsongen. eller? stannade till vid teven, men upptäckte att det stod ett tjugotal tjejer i glittriga klänningar på scenen, så fick inte chansen att se om jag sett rätt ... ny karriär?

förresten hade inte koreografen (hon som bryter på amerikanska) en t-shirt med trycket "Ecstasy" över hela bröstet härom dan?! Jaja, kan väl betyda "exstas" rakt av, men nästan alla med mig tänker droger. Stilfullt?

• rödbetan

Madde är bättre värmländska hellre än gnällig aTobbe haha

• Vackerpingla

Hoppas Madde går vidare ikväll men vi får väl se.. dom är ju båda starka dansare!

Tycker iallafall bäst om Tomas och Sofie.. grymma

• pattisza

Idag på Åhlens i Göteborg såg jag en av förra årets deltagare stå och sminka folk. Ivan. Om jag nu såg rätt.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!