• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Cia o krabaten

Sassan: Visst var det maggan på deal or no deal igår!! Jag såg det också!!!
    Danskarriären kanske inte ger så mycket pengar...

Jag tycker nog att det var höger kvalitet förra säsongen hos finalisterna, eller att de kunde flera olika stilar.
    Tänker ffa på Peter men också Mario som kunde allt.
    Den jag tycker är mest mångsidig nu är Hannes, så jag får heja på honom

• MosterMaggi

pattisza > ja men det är väl mycket möjligt! Han jobbade väl där tidigare oxå?

• pattisza

Ja det hade varit kul o veta om de fått några jobb de som var förra säsongen. Tyckte inte alls att rätt vann då. Undrar om hon fick nåt jobb. Kul att de denna gången får jobb direkt efter FF, tycker många är duktiga och trevliga.

• MosterMaggi

vem vann battle? jag fick telefon!

• MosterMaggi

.. och just det Michelle som vann förra gången, hon är ju bara 16. Hon ska kanske fortsätta gå o skola och så innan hon tar jobb som dansare? Nån som vet? Kände inte du till henne, SaCaNiti, eftersom hon tävlar i disco som din syrra?

• S0lstråle

Helt rätt jury-bedömningar rakt igenom idag tycker jag!

• MosterMaggi

>mm det lilla jag hann se av Tobbe och Madde var till Maddes fördel, bara dansmässigt vad som "lyste igenom" tvrutan. Stackars Tobias som åker ut så sent i tävlingen. Han såg så ung ut igår... Men men. Han har nog fått en rejäl grund att bygga en framtida danskarriär på med alla kontakter och allt provande på alla möjliga stilar. Hopas det går kalasbra för honom framöver.

Men ska Madde utmana nån idag då alltså? Vem fasen ska hon välja? Och är det inte coolt att Värmlandstöserna och kompisarna Ida och Madde båda två med "flying colors" lyckats hålla sig kvar?! Vilka fajters! *tjohooo, tjejer!*

Svar på tråden FloorFiller!!!!!