• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • ludicrous

Missade igår, låg i huvudvärk å deckade typ vid 7...

Vem åkte ut?

Kan nån förklara dom nya reglerna?

~ Mamma till Nova 06-01-11 ~
  • pattisza

Jag hejar på de gamla för att jag är mer "fäst" vid dem och har sett dem mer, jag tycker också att de har kämpat så länge och därför förtjänar mer att vara kvar. Skulle inte gilla om en ny vann alltihop när de andra har kämpat så. Tycker rätt utmanare kom med. Emmie är duktig men har inte så mycket charm, hoppas att det kommmer när hon känner sig lite mer bekväm i situationen.
    Det var ju tufft för Madde också som redan gjort 2 challenge och ett battle.

• pattisza

ludicrous:
    Den som förlorar challenge åker inte ut, utan får battla mot de i de sämsta paret och bara en åker ut varje vecka i veckofinalen. Såg inte hela programmet heller. Kolla hemsidan står lite.

• Jesssicaaa

jag håller inte med dig iaf! Bästa dansaren ska ju vinna så vi får hoppas att det blir så..

• Vackerpingla
    lodicrous:

De nya reglerna lyder såhär:

I the challenge varje vecka så tävlar två stycken. I detta fall var det Madde å Emmie. Eftersom Emmie vann så står Madde kvar ensam (men åker inte ut) Hon hamnar i limbo. Dvs att hon får vara kvar hela veckan, UTAN partner och förbereda ett battle-nummer och i sin tur tävla mot de par som hamnar i battle i veckofinalen.
    Det betyder att det endast kommer åka ut 1 per vecka.

Hoppas du förstod... HA en fin dag allihopa i väntan på Floor Filler ikväll
  • S0lstråle

Tur att Ida och Sean fick ett pris tillslut... Hade jag blivit utan pris för att ha vunnit i en veckofinal och sedan fått se några andra kamma hem inte bara fördel i veckofinalen (välja låt) utan även att få gå på fest, för en musik-videotävling- hade jag blivit riktigt sur. Kul tema förresten! Karoliina är ju grym!

• Mary Cherry

Jag somnade efter jobbet, vad hände ikväll?

• Polsatjej

Skönt att Tomas och Sofie gick vidare!
    Hoppas Madde klarar sig också =)

• pattisza

Ja det var bra. Det var lite vinklat förståss men det såg ju väldigt elakt ut att Emmie och Ilan flinade när Sofie och Tomas tyckte de hade gjort dåligt ifrån sig.

• Vackerpingla
    Mjo.. men dom känner väl sig kanske utanför??

Jag blev skitglá att Tomas å Sofie gick vidare.. Men jag är nästan helt övertygad om att Hannes o Karolina går vidare imorgon.. Det är mkt om vad dom har för känslor inför utgallringen.. men det kan man ju förstå..
    *längtar*
Svar på tråden FloorFiller!!!!!