• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • MosterMaggi

Oj jag surrade först o kollade sen...

"Nya Challenge-regler, boule och biljard
    Att vara i Limbo betyder att man är partnerlös och tvingas battla i kommande Showtime. Dansarna tar tacksamt emot den nya regeln som gör måndagarna lite mer uthärdliga." www.tv3.se/index.php&task=view&id=6423&Itemid=442

• smulan76

jaha, så det blir inget challenge då?

• MosterMaggi

joo det fattade jag det som att det blir! Men den som förlorar åker inte ut, utan hamnar i det nya "limbo". Ja herregud vad de jiddrar. Och ändå fortsätter man kolla...

• S0lstråle

Jaha... okej. Ganska juste regel. Innebär ju att en mindre åker ut? Den som förlorar i challenge riskerar att åka ut först till helgen... om jag fattar rätt?!

Vem kan hon utmana?
    Sofie? Madde skulle nog passa med Thomas. Om hon inte känner att hon är för go vän med henne då.
    Karoliina kanske? Men Madde kanske tycker att hon är för duktig för henne?
    Linda? Kanske också för stark?
    Ida? Knappast...
    Emmie? För att hon inte känner lika stark lojalitet mot det paret.
    Sara? Känns inte så...

• Samantha

Hoppas hon inte tar sofie... Jga hejar på henne och thomas! Dom är ju så roliga!

• S0lstråle

hmm ... jo, Madde "känner" nog väldigt starkt för de flesta i huset. På det viset ligger nog Emmie och Ilon (Ilan?) illa till...

Men innebär dessa nya regler att man inte längre är "säker" i Shoowtime. Utan att någon i det sämsta paret battlar mot den i limbo?

Ska bli spännande i kväll!

• cege

Hoppas verkligen inte att hon tar Sofie. Hon och Thomas är ju både roligast och charmigast av alla. Spännande bara två tim kvar

• pattisza

Tyckte Emmie var bra, fast jag hejar ju på orginalen. Kul med lite nya regler och att bara en åker ut per vecka.

• S0lstråle

Emmie var bäst... även om man ju håller på Madde, som varit med från början!

• Jesssicaaa

vad spelar det för roll om att heja på dom "gamla"...de nya som gör bättre ifrån sig är ju bättre dansare eftersom de fått mindre träning...

Svar på tråden FloorFiller!!!!!