• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Dinturiel

Tjej18: Ja, precis. Jag visst inte ens att det gick att gøra sådana rørelser som Ilan gjorde.

• MosterMaggi

Jag funderade å hur det kom sig att Sabina Dalfjäll var med igen, alltså just kopplingen FF och SD. JAg fick inte det klart för mig igår under sändning, och har missat en dela vsnitt i veckan. Men så får man napp ibland då rå.. *visslar retsamt* Hon är medlem i Bounce! Så var det med det. www.tv3.se/index.php&task=view&id=6603&Itemid=444

• Polsatjej

Vad skönt att Madde höll sig kvar. Hoppas nu att turen vänder för henne

• lovely lily

Jag tyckte också att Sara var sämst, men jag ska vara ärlig och säga att jag håller på mina favoriter Madde och Sofie+Tomas och dom är alltid bäst... Oavsett om dom inte är det. :) Tycker att det är trist att Madde hela tiden får battla, tycker att hon är jätteduktig!

• Dinturiel

Jag kan inte heller førstå varfør Madde hela tiden hamnar i battle. Vid sidan av Madde ær nog Sean min favorit. Tycker han ær så hærlig att se.

• Barn nr2

Jag blir så irriterad på Linda, hon ser allt så negativt: Vår koreografi är snabbare därmed svårare, Malin ger mig bara negativ kritik, hon tycker inte om mig, det är orättvist att inte alla tävlar med samma koreografi mm. Undara varför hon sökte till FF hon verkar ju inte vilja utvecklas då kunde hon ju lika bra stannat hemma.

Ja, nu fick jag ur mig det, sorry jag blir bara så irriterad på henne.

Sofie o Tomas var ju super som vanligt.

• Sammet

Vad har hänt på Floor Filler under måndag och tisdag?
    Jag har haft annat för mig.... ja, faktiskt

• MosterMaggi

nää, jag tycker inte alls som du, barn nr 2. Jag tycker synd om Linda som verkar vara slutkörd och trött. Då tappar jag själv nämligen perspektivet och ser allt i grått, som hon verkar göra nu. Det är inte lätt att jobba jobba jobba så intensivt och ständigt få nya uppgifter och ändrade regler. Sen är hon lite äldre än de yngsta tjejerna med andra erfarenheter och tror jag gedigen dansutbildning i botten. Om jag fattar rätt har hon lite andra förväntningar på tiden i FF. Jag fattar att hon blir sliten.

• S0lstråle

Håller med dig MosterMaggi...
    Linda har inte varit sådan genom hela serien... Måste bero på att hon är slutkörd/stressad osv. Hon har uttalat sig tidigare om att Oscars betyder ALLT för henne. Nu har hon varit nära att falla på målsnöret vid två tillfällen (challenge mot Sara samt nu) måste vara tufft!!
    Undrar vem den andra jokern blir?! Har för mig att jag hört att det är två stycken sådana... Förmodligen en tjej. Hoppas det inte är Lina! =)

• Älvan

Vilka par var bäst i går och kom Hugo tillbaka?
    Missar ju rätt ofta men då är det skönt att ha er här som kan uppdatera mig

Svar på tråden FloorFiller!!!!!