• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • cege

Jag säger bara Heja Sofie o Thomas Kul att dom har sin finalplats säkrad

• pattisza

Tycker också att det är roligt att Thomas och Sofie är i final, tycker det var lite orättvist bara att slänga in 12 poäng sådär förra veckan, annars hade ju Calle och Linda varit i final och Thomas och Sofie hade ändå tagit sista finalplatsen denna veckan.
    Tror nog att Calle och Linda vinner över Ilan och Madde. Tycker både Ilan och Madde är duktiga, men synkar dåligt i paret. De andra paren har ju "rätt" partner.

Hannes och Carro såg fruktansvärt proffsiga ut. Superbra.
    Vem saknar ni mest av de gamla deltagarna. Jag saknar Hugo mest.

• sixtyeight

Helt klart Hugo är mest saknad!

• KikiBoo

nån som vill sammanfatta kvällens avsnitt?

• smulan76

Jag saknar också Hugo, men kul att han får vara med på Oscars!
    Jag hoppas att Hannes vinner FF, tycker han är grym på många danser och har en skön stil!
    Mest rättvist vore väl om Calle och Linda gick till finalen men jag tycker det är mycket gnäll nu om att det är så orättvist och att dom är mest värda att gå vidare, men vadå, det är väl alla som är där, dom har ju kämpat lika mycket för att ta sig dit!

• Dinturiel

De fick i uppgift att vælja ut 3 utrøstade tjejer och 3 utrøstade killar som ska upptræda på el grande finale. Nu minns jag inte riktigt vilka de valde, men Moa och Hugo och sen læmnade de två platser øppna før de som åker ut på søndag... sen har jag før mig att de valde Michaela. Men kommer inte ihåg den sista killen.
    Sen skulle de gøra ett dansmedly som tema till veckofinalen, 3 olika danser varav en skulle vara pardans.

Sen var Sean, Hannes och Sofi och blev fotade och betygsatte glass. De læste beundrarpost. Seans partner... åh, dær hoppade det ur minnet... fick en tillsægelse om att hon inte skulle ta skit från Sean. Linda ær førkyld så hon har fått dansførbud.

Annars vet jag inte om det hænde så mycket mer... Fast jag missade førsta kvarten eller nått sånt

• Barn nr2

Smulan76: jag håller med det är lite väl gnälligt just nu från Linda.

• rebmetpes

tror Martin va den tredje killen. tycker dom kunde ha tagit med Fredrik istället, och inte Michaela. men de va lite kul när Sean skulle ringa henne *s*

• Dinturiel

Hehe ja hon læt lite smått irriterad.

Jag gillar Sean, tycker han ær stencool

Svar på tråden FloorFiller!!!!!