• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Polsatjej

Håller med, brukar aldrig tänka på hur det filmas, men igår var det förskräckligt. Har också försökt få kontakt med tv3 när de plockade bort förmiddasgrepriserna, men det är ju stört omöjligt att hitta någon mailadress/person att kontakta på deras hemsida.

Undra vem Sara väljer att utmana idag?

• Veran

Jag bävar inför denna veckan! Var är dansen??

• pattisza

Håller med. Kameraåkningarna är väldigt irriterande.
    Rätt par vann tycker jag. Tycker Sara dansar ganska "tråkigt", men alla tycker olika. Skall bli kul att se hur det går för henne denna veckan. Tyckte Sean såg väldigt besviken ut över poängen de fick, han hade kanske trott att de skulle vinna.

• S0lstråle

japp, sara utmanade linda. givet. kul att linda vann... jag unnar henne oscars-teatern! om hon och calle klarar sig denna vecka vill säga! tror det! madde och ilan och sofie och thomas borde ligga mest illa till? för jag antar att det blir ett tre-battle på söndag. usch, jag hänger inte med i regel-ändringarna!

tyckte också att sean såg lite besviken ut vid poängutdelningen. men, det är kanske förstårligt. individuellt är han ju bättre än de flesta på just street.

go karro och hannes förresten!

missade big-brother light påandet. hmm... gillar det inte! vill se mer DANS!!! Jag vill se dereas träningar!! inte "friluftsliv"!?! Desperat.

• Mary Cherry

Det verkar ju inte som de ska dansa särskilt mycket den här veckan, trist, då kan man ju nästan kolla på Big Brother istället.

• rödbetan

Vad var det de har som tema nu då om de inte ska dansa?
    Madde, Ida& Sean och Hannes och Karoliina är bäst..

• Mary Cherry

Temat är friluftsliv, de ska dansa en av sina gamla koreografier.

• Dinturiel

Jag tænker definitivt titta den hær veckan. Vill inte missa matchen mot HCZ ju

• Veran

Friluftsliv??
    Vad är det som händer?

Snart är ju Floorfiller slut och då kan de frilufsa så mycket de vill...
    Jag tycker de skulle få MERA dans ju närmare slutet!

För övrigt tycker jag att Linda förtjänade att få stanna . Hon är duktig!
    Och så gillar jag Calle mer och mer...

• Dinturiel

Jag tror det ær før att de ska få en nytændning infør finalen. De har ju næstan bara suttit innanfør de væggarna hela tiden. Tænk dig sjælv om du skulle sitta inomhus næstan hela tiden och bara gøra en sak, man blir både rastløs och ineffektiv.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!