• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Veran

Dinturiel: Nej jag håller inte med dig .

• pattisza

Någon som var slående lik Hugo handlade blommor av mig idag, jag tror ju att det var Hugo förståss men han kanske bara var väldigt lik. Fast det hade ju varit roligt om det var han, vilket jag förståss tror att det var.

• rödbetan

Bor du i Göteborg kanske det var han.. varför frågade du inte?
    Så det blir valfritt på söndag hoppas då Sean och Ida har sin Matrix..

• Mary Cherry

Gjorde de nått speciellt idag? Jag var på bio istället för att kolla på tv, trevligt med omväxling!

• Veran

De var ute och frilufsade mest .
    Inget nytt på dansfronten...

• Dinturiel

Jag måste titta ikvæll. Fasen va hærlig de ær på isen

• S0lstråle

Härlig kommentar av Madde: Jag orkar inte åka hockey idag!

Kul danstema! (Men mindre kul med friluftsliv, okej att de gör det men måste vi se...) Kommer ett av paren tvingas battla mot Sara i helgen? Blir det Madde och Ilan hoppas jag att Ilan åker ut... Kul med ett tjej-par! Dessutom... blev jag lite sur när gamlingar som Hugo åker och Ilan är kvar! Men TJ verkade ju vilja trassla in Hugo i leken igen. Till Oscars i alla fall. Och det är ju sagt att han får plocka ut jokrar. Så...

• Veran

Ja det var spännande att han gillade Hugo...Hoppas han får komma tillbaks .

• maria1978

Måste bara säga att det va grymt av FF att spöa HC Z med 3-1

• Dinturiel

Jag satt och hoppade i soffan nær jag såg matchen. Fasen va arg han blev han i HC Z

Jag missade uttagningen till veckofinalen. Såg lite, men vilka gick vidare? Och vad hænder med de andra? De tog ju bara ut tre?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!