• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Sammet

...hihihi, nä det blev ju ingen gubbe...

• Lissy

Audition: Madde och Ilan samt Hugo och Sara fixade inte audition. De ska få battla på Centralstationen. Vanligt folk ska väljas ut som jurymedlemmar (pga veckans street tema). Paren har fått välja varsin representant som ska välja ut jurymedlemmar (Hugo och Sara valda Sean, Madde och Ilan valde Ida) De som förlorar får battla på söndag. Madde blev jätteledsen för beskedet medan Hugo och Sara tyckte de var väntat.

• pattisza

Ilan och Madde skall battla mot Hugo och Sara på centralstation och Sean och ida skall välja en blandad jury bland folket där som skall avgöra vem som skall battla på söndag.

• rebmetpes

vilka tycker ni ska battla?
    jag tycker Hugo å Sara, å så hejjar jag på Hugo
    för han e bra, å ja kan inte me Sara (vet itne varför)

• MosterMaggi

Nä men nu ni, hörni! Nu ska jag gnälla lite!

Är det bara jag som fortfarande undrar över var utmanarna kom ifrån? Eller har de nånsin sagt det? Plötsligt dök fyra gubbar bara rätt upp ur lådan. Vad har de för bakgrund? Hade de varit med på uttagningarna förut, och gallrats ut? Vem valde ut just DE fyra?

Jag tycker det är jäkligt rörigt med alla nya "hitte-på" projekt i FF2 - OK att de vill hitta en juste fornm för programmet, vad jag fattat har FF1 sålt bra på export. Det stod typ så iallafall på produktionsbolagets hemsida för ett tag sen. Men HALLÅ lixom. Och häromkvällen när halva sändningstiden ägnades åt skateboard - Do I Care, lixom? Jag vill se DANSEN. Inte fick man se mycket av Sabina Dahlfjälls tankar kring hur hon satt koreografi osv osv - nä. Lite väl B. *sniffar misstänksamt i luften* Är det så att de inte har mod att fylla sändningstiden med dans, utan satsar på intriger och dokusåpa för att få engagerade tittare? Det är kanske smicker till småttingarna som kollar på FF, men det drar ner tempot i showen. Tycker jag.

Så nu har jag gnällt färdigt. Tror jag. Vi får välan se. :P

• smulan76

Håller med!!! Vill också se mer dans!!!!
    Tycker det är ganska ointressant att se dem måla dålig grafitti, ramla i skateboardhallen och plaska i simhallen....
    Det är ju dans dom är grymma på och det är ju det man vill se!!!!!

Jag hoppas att det blir Madde och Ilan som får battla, huvudsaken är att Hugo blir kvar, tycker han är en bra dansare + en go personlighet.

• Elli

lite tråkigt e det när man varit på inspelningen, när man vet vad som kommer att hända, på ett ungefär!
    vet tex. vikka som kommer att åka ut och vikka som e klara för final,,,men kul var det,,,helt annan sak att se dem på riktigt,,,så duktiga!!!!

• smulan76

hur långt före är dom i verkligheten?
    Förra gången fick ju tittarna rsöta i finalen, blir det så i år också?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!