• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Jesssicaaa

Tomas och sofie är härliga människor..men vart tusan var deras teknik idag?!?

ska man se rent dansmässigt så var hannes och carro i mkt högre klass!

• cege

Ja men utstrålning har dom Thomas o Sofie

• Veran

Jag gillar verkligen Sofie och Tomas men idag var Hannes och Karoliina mycket bättre. Jag blev förvånad när vi fick se vem som fick 12 poäng. Ska bli kul att se veckofinalen med alla artister den här gången!

• rebmetpes

jag missade å spela in, vilka gav poäng på vilka? gav alla till Thomas å Sofie, eller fick Hannes å Karolina av någon?
    vad hände mer i programmet?

• pattisza

Calle och Linda gav till Hannes och Karolina.
    Jag tycker Thomas och Sofie har bättre utstrålning, men man kan ju inte bara gå på det. Tyckte Hannes och Karolina var bäst.

• Lissy

Håller med, Hannes och Carro var klart bäst. Ifall de helt hade jag saknat utstrålning hade jag förstått valet av Thomas och Sofie, men det tyckte jag inte att de gjorde.

• rödbetan

Spännande på söndag.. men nästa v. ska bara två par tävla då eller? Konstigt upplägg i så fall, eller kommer det gamla och försöker få en finalplats.. har missat mycket denna v.?

• S0lstråle

Jag irriterar mig faktiskt lite på att utstrålning får SÅ höga poäng... okej, det är viktigt! Man kan ha hur mycket teknik som helst, utan utstrålning så når du inte ut. Men jag TYCKTE att Hannes och Karoliina hade utstrålning! Och deras rörelsekvalitet. Ojoj, MYCKET bättre än Thomas och Sofie!!!

Jag vill förresten se Calle, Thomas och Sofie dansa sin egen stil i ett battle eller challenge. Vet inte riktigt var jag har dem. I alla fall inte Thomas!!

• MosterMaggi

tyvärr är det nog så att Thomas är snäppet svagare än Sofie dansmässigt. Kanhända inte i sin egen stil, men att de valde cha-cha siost gav färre poäng än när Sofie dansar själv pga att hon är svag i det och Thomas dans inte räcker till att överkompensera för det. Anser jag.

För övrigt suger tävlingsreglerna när tv3 tjafsar till villkoren titt som tätt. Vad får man för gott ut av det? Nä, mest töntigt och dessutom orättvist mot de som slagits ut under andra kriterier.

Svar på tråden FloorFiller!!!!!