• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • snobben

Hoppar in här...Är det bara jag som tycket att sara är sååå tråkig?

Jag hejjar på Karoliina eller Sofie. 

• Barn nr2

Snobben: jag håller med dig Sara är såååå tråkig.

Hoppas att Sofie och Tomas vinner.

• snobben

Sara är så negativ tycker jag och jag tror hon åker ut på sön.

• Lörpa

Själv hoppas jag på Ida eller Madde helt klart!!!! Heja heja heja brudar!!!!

• snobben

Madde är också bra...blir så glad när hon dansar sin disco

• Elli

ja hejar helt klart på Karoliina,,,hon e bäst!!!!

• snobben

Karoliina är fantastiskt duktig och hon fängslar verkligen mig med sin dans, samma med madde, jag måste bara titta. Sofie har en sån utstrålning som gör att jag måste titta. Vissa vill jag inte ens titta på för det känns bara jobbigt

• S0lstråle

spännande på söndag! men själv känner jag att det inte spelar någon roll om sara eller hugo får stanna... sara är grymt duktig, men lite trist. hugo har bra humor och så, det förgyller ju programmet. om sara vinner tror jag att det är linda som blir utmanad på måndag. om hugo vinner så blir det nog ilan (enligt sist in, först ut-principen). reglerna ändras ju hela tiden. men jag antar att den som förlorar på måndagen är säker till battle på söndagen därpå?

sacaniti- om du är så nöjd- kan man nästan anta att madde och ida båda är i final. fast- don´t tell me!!!

• Lörpa

sassan

Det har jag aldrig sagt. Jag pratar ALLTID utifrån det som visats på tv. Aldrig det som jag redan vet, allt för att inte förstöra för er som inget vet

• MosterMaggi

Men hallå tjejer var är ni? Inga inlägg på flera dar?

Var så förbannad på kameraåkningarna igår att jag ville ringa tv3 och skrika i uren. Man SER ju inte danserna! Letar på treans sunkiga FF-hemsida efter hur man kontaktar dem, men det står bara snigelpostadresser.

Och så tycker jag allt dalar - efter trailern om kommande vecka känns allt mest desperat! Ishockey? Snowboard"" Sara o Ilan hånglar på toa med öppen dörr, och det visas. Ida W och Hannes nuppar i full belysning I SOFFAN????? och det visas. Alltså vad f****en. =/ Vart tog dansen vägen? När blev allt Big Brother light?

Svar på tråden FloorFiller!!!!!