• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • Elli

avsnittet jag såg är veckofinalen som sänds 23 april,,,så typ två veckor före!
    blir inte så att tittarna får rösta med tanke på att finalen är om två veckor!

• Polsatjej

Vad skönt att inte tittarna kommer få rösta. Vad kan "vanligt" folk om dans? Som Michelle förra året vann ju pga sin Dirty Dancing-dans. Maria däremot som hade vunnit flera veckofinaler kom bara trea.

• Veran

Jag håller med!! Är jättetrist att de visar så mycket skit, tex skateboard och graffitti...

Jag vill se dans!!!
    (för övrigt är jag sur för att Hugo och Sara splittras )

• Vackerpingla

nej nej nej!! INTE Hugo å Sara!! Dom är ju skitbra dansare båda två..*en liten tår i ögonvrån*

Hejar mest på Hugo iallafall.. *hoppas*

Annars tycker jag veckans tema har varit rätt intressant.. Har själv dansat det där för löääängesedan.. men annars så kanske dom ska se till en liten mer bred dansstil som alla någon gång provat på.. med tanke på die grande finale snart

• Jesssicaaa

Ilan och Madde var överlägsna över Hugo och Sara idag!

• Barn nr2

Skönt att det var Hugo och Sara som får battla, hoppas att Sara åker hon har ingen utstrålning. Hon är en duktig dansare rent tekniskt men har absolut noll utstrålning/hon förmedlar ingen känsla.

• rebmetpes

åå.. ja blir alltid lika rörd när en kille gråter..
    söt han va Hugo, nu håller jag på han

• Veran

Hugo är fin , *tjurar* Jag vill ha han kvar!

Det har inte varit lätt för pardansare den här säsongen...
    Mer street och hiphop känns det som.

• Polsatjej

*andas ut* Madde och Ilan klarade sig

• Lörpa

ÄN så länge har det gått precis som jag vill finalen är IRL om 2 veckor nu och jag vet att dansarna är jäkligt nervösa..sista paret för finalen avgörs nästa vecka.......*hoppas*

Svar på tråden FloorFiller!!!!!