• Lörpa

FloorFiller!!!!!

japp äntligen på måndag drar det igång igen va många är vi här på FL som har tänkt följa det? jag kommer absolut att göra det då det är 2 stycken tjejer med som jag känner ska bli kul att se dom. Det är väl egentligen syrrans kompisar och danskompis(hon dansar pardisco med den ena av dem) men jag har pratat mkt med dom och känner dom lite iaf, så det ska bli superkul. Heja heja heja madde å ida

KRAM!

• Svar på tråden FloorFiller!!!!!
  • sixtyeight

Calle o Linda får battla mot Ilan o Madde.Trist,man vill ha kvar alla nu ju..

• Dinturiel

Ok, svårt val. Det mærks verkligen att det ær top of the line kvar nu.

• Vackerpingla

Jag vet faktiskt inte alls vem som är bäst ikväll.. Men det kommer helt bero på stundens invigelse

• maria1978

jag tycker ju lite synd om Madde som fått battla så mkt. Vart i Limbo och allt...Men hon har ju även fått visa vad hon kan....

• S0lstråle

Jag vill ha kvar både Calle och Linda! De är båda riktigt duktiga! Men, är de duktigare än Ilan och Madde så får de ju vara kvar också...
    Gillar iofs Madde också. Synd att hon måste battla och vara i challenge så mycket. Men hon har ju visat sig vara riktigt stark individuellt. Tror hon är kvar efter helgen också! Får jag välja åker Ilan eller Sara hem!

• hellgren

Jag känner oxå Madde. Hoppas hon vinner det hela =)

• Veran

Sassan: Håller med: Ilan eller Sara ska hem denna vecka...

• Älvan

Vilka fick battla mot Sara?

Missade ju

• Veran

Ilan och Madde.
    Det står nog mellan Sara och Ilan. Madde har utstrålning och är stark på battle...
    Jag hoppas i alla fall att Madde blir kvar .

• Polsatjej

Stackars stackars Madde. Hoppas verkligen hon klarar sig kvar även denna gång...

Svar på tråden FloorFiller!!!!!