• cheeryn1

BF Mars 2013- Gävle

Hej!
    Jag är en tjej som ska ha barn i mars, mitt tredje som blir en liten sladdis, och jag bor i Gävle...Det vore kul om det var fler från Gävle som ska ha barn nästan samtidigt! =) 

• Svar på tråden BF Mars 2013- Gävle
  • LitenAnka

Jag bor i Gävle och väntar mitt tredje barn som har BF 13/1-2013 :)
    Hur gamla är din barn sedan tidigare och hur gammal är du?
    Själv så har jag två pojkar som är födda 2008 och 2010 och väntar nu en flicka och jag är 25år :)

• cheeryn1
    Knasiga morsan skrev 2012-10-01 22:02:29 följande:
    Hej

Sandviken här, men det är ju inte vidare långt till Gävle.
    Ska ha barn nr 2 i januari, så vore skoj att följas åt!   
    Hej!
    Vad roligt!! Hur gammal är ditt första barn? Jag har två sen tidigare som är 7 och 10 år, två flickor, själv är jag 32 år=) vilken vecka är du i?

• cheeryn1
    LitenAnka skrev 2012-10-04 10:05:30 följande:
    Jag bor i Gävle och väntar mitt tredje barn som har BF 13/1-2013 :)
    Hur gamla är din barn sedan tidigare och hur gammal är du?
    Själv så har jag två pojkar som är födda 2008 och 2010 och väntar nu en flicka och jag är 25år :)
    Hej!
    Vad roligt att du bor i Gävle, vart i Gävle bor du? Jag bor i Bomhus..
    Mina barn är ganska stora nämligen 7 och 10 år och jag är 32 år, hinner bli 33 innan bebisen kommer =)
    Har du börjat gå i föräldrargrupp än och vart gör du det isåfall? Vi har inte börjat än, men jag ska till bm i slutet på okt så då skulle jag anmäla mig sa hon =)
  • LitenAnka

Cheeryn1
    Okej, men då kommer du väll gå i förldrargrupp för dom som bor i Bomhus? Jag har inte så stor koll på hur dom lägger upp föräldrargrupperna om det är efter stadsdelar eller efter BF :) Jag har anmält mig till föräldrargrupp tror jag,  jag fyllde i alla fall i en lapp i korridoren hos BM och valde Brynäs då vi går på BVC där :)

• cheeryn1
    LitenAnka skrev 2012-10-04 18:54:27 följande:
    Cheeryn1
    Okej, men då kommer du väll gå i förldrargrupp för dom som bor i Bomhus? Jag har inte så stor koll på hur dom lägger upp föräldrargrupperna om det är efter stadsdelar eller efter BF :) Jag har anmält mig till föräldrargrupp tror jag,  jag fyllde i alla fall i en lapp i korridoren hos BM och valde Brynäs då vi går på BVC där :)
    jag kommer gå på södertull för där går jag på mvc..vilken vecka är du i? jag är i v 16 och jag vet inte när man ska anmäla sig till föräldrargrupp, det kommer att ha gått 9 veckor mellan gångerna hos bm sen förra gången och nästa gång och sist sa hon att jag kunde anmäla mig nästa gång jag kommer dit..men det löser sig..=)
  • GypsyModel

Hej hej !

Jag bor ganska nära Gävle, jag är från Ockelbo.
    Väntar min första den 16 Februari :)

• cheeryn1
    GypsyModel skrev 2012-10-06 10:01:05 följande:
    Hej hej !

Jag bor ganska nära Gävle, jag är från Ockelbo.
    Väntar min första den 16 Februari :)
    Hej!
    Vad roligt!! Vet du vad det blir? Vi ska inte ta reda på det..Har du mått bra? 
  • GypsyModel
    cheeryn1 skrev 2012-10-06 13:49:33 följande:
    Hej!
    Vad roligt!! Vet du vad det blir? Vi ska inte ta reda på det..Har du mått bra? 
    Det blir en liten pojke :)
    ( fick en pojke för 4 år sedan med i sent missfall vecka 17-18 )
    Så därför räknar jag detta som min första då allt ser ut att gå bra.
    Jag mådde verkligen pyton det första 3 månaderna, kräktes och va jätte trött hela tiden.
    Nu mår jag mycket bättre :)
    Hur mår du själv?
  • cheeryn1
    GypsyModel skrev 2012-10-06 15:56:27 följande:
    Det blir en liten pojke :)
    ( fick en pojke för 4 år sedan med i sent missfall vecka 17-18 )
    Så därför räknar jag detta som min första då allt ser ut att gå bra.
    Jag mådde verkligen pyton det första 3 månaderna, kräktes och va jätte trött hela tiden.
    Nu mår jag mycket bättre :)
    Hur mår du själv?
    Vad roligt för dig! Till mig är det många som också säger att jag ska få en pojke men det är nog mest för att de vet att jag har flickor sen tidigare ;) Vad skönt för dig att det går bättre den här gången..
    Jag har mått bättre än med de andra två, lite känslig mot vissa matoser men annars så mår jag bra om man inte ska prata om tröttheten, den har sina toppar och dalar men så är det väl jämt ;)
    Åker du ofta in till Gävle? 
Svar på tråden BF Mars 2013- Gävle