Inlägg från: Hjärtat3 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat3

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag hoppar in här oxå! Så jag inte snackar sönder bildtråden. Flört
    Bf 24:e juni med andra barnet. Min sambos 4:e. Jag längtar så tills vi kan berätta för barnen! Dom har tjatat såå länge på oss om ett syskon!  

• Hjärtat3

Nän mer än jag som blivit extremt blödig och känslomässig? Tyckte mycket känslighet hängde kvar sen jag fick min son för 11 år sen, men det här e ju löjligt!!

• Hjärtat3

När är lagom att ringa mvc? Kommer fasen inte ihåg nånting. Tungan ute Går in i v 5 på fredag så måndag kanske blir ok?

• Hjärtat3
    Pellefanten skrev 2012-10-18 07:24:35 följande:
    Apropå att männen inte luktar gott så doftar min godis just nu

Min oxå! Glad Kan lixom inte låta bli att sniffa på honom.. Men min favoritparfym däremot luktar skunk.
  • Hjärtat3
    tantS skrev 2012-10-18 08:00:00 följande:

Haha! Usch inatt fick jag lägga mig på soffan för att sambon luktade så mkt vitlök! Han hade beställt extra mkt vitlök till lunch. Piew.

Hahaha, jag gick oxå o la mig på soffan inatt. Men inte pga vitlök, men pga sambons kärlek till bruna bönor! Kräks
  • Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2012-10-18 10:42:15 följande:
    mysmamman2: jag är också i v 6 (5+2) å känner typ som du... har beställt test från testlagret som inte kommit fast ja beställt i lördags fan så arg ja blev ringde dom igår å skällde å han skulle skicka nya så hoppas ja får dom idag... 
    Jag beställde från testlagret i fredags, men dom har inte kommit än. Fick du nån bra förklaring på varför du inte fått dem än?
  • Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2012-10-18 11:15:42 följande:
    hjärtat3 nej han fråga bara om jag flyttat nyligen å jag sa att d har ja inte...
    jag har beställt förut å aldrig har d varit nå krångel... så har ja tur kanske ja får 6 st test nu.. om båda paketen kommer dvs.. 
    Läste på nån annan sida här igår att nån beställt därifrån och inte fått dem.. men att dom va slut.. Det borde dom väl kankse meddela kunderna.
    Aja, får jag inte mina idag så ringer jag dem o ber dem behålla skiten.
  • Hjärtat3
    1000 skrev 2012-10-19 06:49:33 följande:
    Till er som fått barn tidigare... Vet ni hur det är med svanktattoo egentligen? Utesluter det ryggmärgsbedövning eller är det en myt?
    Jag fick ryggbedövning ändå, så länge tatueringen sitter såpass långt ner så nålen inte går igenom bläcket. Glad 
  • Hjärtat3

Åååh, fick mail idag om att min brudklänning är färdig!
    Då hinner jag prova den iaf innan jag sväller upp.
    Hade planerat att gifta oss 6/7. Kyrka o lokal är redan bokade, men med bf 25/6 så känns det som om vi får skjuta fram det. Men klänningen är måttsydd, så det är ju en ordentlig morot att bli av med bebiskilona. Solig 

• Hjärtat3

Drömde inatt att jag fick missfall. Gråter Vart helt nere hela morgonen o sprungit på toa för att kolla så det inte blöder.
    Och värken som påminner lite om mensvärk gör mig inte mindre nojig.. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~