Inlägg från: Hjärtat3 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat3

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag är i v 8.
    Nix, inga blödningar eller nåt sånt, bara denna jobbiga värken och "trycket" neråt.
    Jag får ringa bm imorgon så kanske hon kan lugna mig. 

• Hjärtat3
    1000 skrev 2012-11-08 18:39:40 följande:

Har oxo så + stickningar på vänster sida... Blir värre när jag är toanödig så antar att det är grejjer som växer o bråkar om plats där inne...
    Haha, ja de känns lite bättre när du uttrycker det så. Solig
  • Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2012-11-08 18:45:42 följande:
    Ja man får ju tänka på att i princip alla organ i magområdet ändrar plats/läge :)
    Jo, de klart. Kan inte minnas bara att  jag hade så ont förra gången, men det är ju några år sen så det är ju inte omöjligt att jag bara glömt. Tungan ute
  • Hjärtat3

Mina symtom har så gott som upphört. Illamåendet e så gott som bprta, jag är inte lika trött och brösten ömmar inte lika mycket längre. Nu blir jag nojjig igen!!
    Är ju bara i v 8, det borde väl va som värst nu ju!

• Hjärtat3
    1000 skrev 2012-11-11 10:42:14 följande:

Samma här., symptomen i botten... Men jag tkr det är sååå skönt att kunna äta o leva normalt. Jag förutsätter att allt e ok eftersom jag inte har nå ont eller så...

Då föjler jag ditt exemplel och gör detsamma. :)
  • Hjärtat3

Ni som diskuterar KUB, fostervattensprov och down syndrom, kan ni inte flytta den diskussionen till trådarna som handlar om fosterdiagnostik?

Jag kommer ha fyllt 34 när min bebis kommer och hade inte tänkt göra några prov, men när ni som är 10 år yngre än mig nojjar så smittat det av sig ganska mycket. Så kan ni vara snälla och lägga ner och flytta diskussioenen nån annanstans? 

• Hjärtat3
    Sandraa L skrev 2012-11-13 08:56:50 följande:
    Har haft en helvetesnatt, enorma kramper och sammandragningar till och från. låg och grinade, sambon hämtade en pet flaska med varmt vatten och tillslut somnade jag. Minns att jag hade det såhär med dottern med, samtidigt kan man ju inte undgå att bli lite orolig, men googlade lite och försökte minnas hur det var sist och då var det på grund av att det händer mycket därinne just nu, saker och ting flyttar på sig..

någon mer som känt såhär i v. 7+4 ? 
    Ja, jag! Jag har såå ont. Det hugger, sliter, drar och trycker, speciellt neråt vänstra ljumsken. Och alla mina symtom är som bortblåsta. Ska ringa bm nu när dom öppnar tänkte jag.
  • Hjärtat3
    JAG HITTADE DEN!!!

Hej alla! Jag lägger upp en länk här från youtube från min absoluta favorit bland youtubare och bloggare. Hon tipsar om krämer för preggomagar för att förebygga bristningar.  Gravid

">

Och här kommer en länk till sidan där jag hittade krämen och beställde. Överlycklig!!! Många menar på att det beror på hormoner och grejer men jag tänker ändå använda den för jag tror inte det handlar bara om det. Solig 

https://eleven.se/mama-mio-skincare-tummy-rub-stretch-mark-butter-12616.html

Hoppas det är ett användbart tips för någon mer! 

• Hjärtat3

Jag har kvar vagnen efter min son, inköpt 2001.
    Det e så kul för alla som sett den har sagt typ "ååh, va fiin! Är det Emmaljunga?"
    Men i själva verket köpte jag den på Jysk för ca 2500 kr på den tiden då dom hade barnvagnar där.  Solig  
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~