Inlägg från: Hjärtat3 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat3

~* Juni Bebisar 2013 *~

Solrosen82 skrev 2013-01-09 22:11:22 följande:
    Jag gillar också när brösten växt och blivit fastare. Har gått från liten C till D. Och sexlusten har ökat ;) Skönt att slippa skydda sig :)

Jag blev lite nyfiken på ditt inlägg här...
    Förutom då att sexlusten ökat (lyckost) men skönt att slippa skydda sig...? 
    Blev du gravid trots skydd eller va hände?
    Ifrågasätter inte på nåt sätt, men man blir lite nyfiken när man träffar på så himla många som verkligen kämpat och inte skyddat sig på flera år.  
  • Hjärtat3
    Sagolina skrev 2013-01-10 07:44:55 följande:
    Allt prat om större bröst gör mig nästan ledsen:S Har gått ner 15kg i vikt sen maj och tydligen försvann typ allt ur brösten:S Nu använder jag sådana BHn som var lite för små under våren och de passar perfekt. Hade B-kupa från början och var sen ner en sväng till A-kupa och är nu tillbaka till liten B.... Känns lite surt då det skulle vara häftigt att få uppleva att ha aningen större bröst:P

Nåja, de har ju ännu tid att växa till sig!:P 
    Är detta ditt första barn?
  • Hjärtat3

Är det nån här mer än jag som störs av väldigt verkliga och  eller otäcka drömmar?

De senaste 4 nätterna har jag drömt att bebis kommit och ibland e det en tjtje, ibland en kille, men inatt drömde jag att den kom på tok för tidigt och föddes sovande. Vaknade jätteledsen och låg hur länge som helst och petade på magen för att få nåt livstecken. Rynkar på näsan 
    Känner mig fortfarande lite sorgsen. 

• Hjärtat3

Uderbart med sjuka barn.
    Jag har torkat spya halva natten jag. :( Sonen har fått vinterkräksjukan.
    Inte nog med det, han hann inte på toa utan spydde över kanten på sin loftsäng. Och som alla andra barn har han alla sina prylar på golvet.... Just saying.
    Jag va på väg att spy själv. Kräks 

• Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2013-01-12 13:24:28 följande:
    hjärtat 3: ush då... ja ja trodde ju d va d min son hade oxå... men troligen inte d inte blivit nåt mer.. troligen var d pga hans höga feber... han vill inte äta så värst men han dricker alla fall...
    Det är samma här. Nu ligger han och zippar vatten och blåbärssoppa. Men tyvärr hade han otroligt bra aptit igår kväll och tryckte i sig 1/4 familjepizza.
    Han är ju 11 år så han äter ju mer än jag.
  • Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2013-01-12 13:40:24 följande:
    hjärtat 3: Oj oj. d va ingen liten portion då..
    Min son är piggare nu tack vare att jag gav ipren supp kl 11 å hon på 1177 sa att hon tyckte int ja skulle ge för nåt för att barn har högre temp än vuxna lr nåt... jävla snack.. han va påverkad juh.. klart han skulle ha...
    Men tydligt är iaf att ipren suppar är bättre mot feber än alvedon... så d har ja lärt mig..

Å iomed att han inte spytt nåt mer sen 12 inatt är d ju knappast magsjuka... han har ju ätit massa chips förut å druckit vatten... å han har inte diarre... d är väl nåt förkylnings grejs skulle ja tro... 
    Låter som det.
    Min pojk var ett "öronbarn" när han va liten, hade öroninflammation jämt. Men enda symtomen han visa var kostigt nog att han kräktes. Tempen kom först efter nån dag. Varje gång! 
  • Hjärtat3

RUL imorgon! Jag är såå otroligt nervös!! Men nu får vi se om det är en liten tjejja som jag tror. Solig

• Hjärtat3

Haha, jag ser helt seriöst ut som Al Bundy när jag sitter i soffan med handen innanförbyxlinningen. Tungan ute Tycker det e så mysigt att känna min lilla tjej buffa och böka och sparka så jag kan inte låta bli! Hjärta

• Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2013-02-08 22:37:30 följande:
    Hahaha ja jag sitter likadant och känner mig dum som brukar ge maken en blick när han har handen där och det är ändå sällan jämfört med mig! Men vi har ju något att skylla på iallafall ;D
    Precis! Vad har karlar för bra anledning lixom? Skrattande 
    Igår bökade hon verkligen om så man kunde se det utanpå magen, o killen skrattade åt mig där jag satt och råstirrade på bullen utan att röra en fena på flera minuter.
  • Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2013-02-08 22:54:13 följande:
    Hahaha och jag tar upp kameran som ett annat psyk och börjar filma så fort hon gör sina största rörelser!
    Fick riktigt bra igår där man ser magen gå upp och ner! :)

Nej de har ingen bra anledning alls, maken säger att det är varmt och skönt? :S
    Hahahaha, det gjorde jag me igår! Låg där me mobilen o försökte filma, men då blev hon blyg. Måste se hysteriskt roligt ut för dom som ser det.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~