Inlägg från: Hjärtat3 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat3

~* Juni Bebisar 2013 *~

Baby Lei skrev 2012-12-28 13:54:41 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit bortkopplad från nätet i ett par dagar, nu är ju nere på Västkusten där min kille har dina föräldrar. Supermysigt! Men jag fick SÅ ont i kroppen efter åtta timmar i bil!! Det strålade ut från höfterna. Tror ni att det var fogarna som spökade? Ser att ni pratar sjalar. Jag är supersugen på att testa det ! Det låter underbart att bära sin bebis på det sättet. Har tyckt att jag har känt lite rörelser de senaste dagarna, men jag kan ju inte påstå att det är supertydligt precis. Trots att jag gått in i v. 18 idag. Igår köpte jag två par mammajeans, trosor och stumpbyxor på H&M. Vilken skön känsla!! Hatar när strumpbyxorna rullas ner för magen hela tiden. Mammavarianten sitter som gjutet. Vad H&M är billigt!! Tror att jeansen gick på under 300 kr /par. Helt sjukt. Men det är ju alltid någon annan som får betala för det låga priset.. Sjukt. Sen köpte jag lite Estelle&Thild produkter, schampo, balsam, duschtvål och gravidolja mot stretchmarks. Doftar ljuvligt! (Ja, allt utom oljan.,)
    Vart på västkusten befinner ni er om man får fråga?
  • Hjärtat3
    Baby Lei skrev 2012-12-28 15:13:49 följande:

Falkenberg :) Bor du i närheten?
    Jag bor i Uddevalla. :) En liten bit ifrån Falkenberg.
  • Hjärtat3

Nästa vecka ska jag ringa och boka tid för ul.
    Här blir man inte kallad utan man måste ringa och boka tid själv.
    Oooiiii!!! Längtar!! Skrattande

• Hjärtat3

Mitt illamående försvann för 4-5 veckor sen, och har plötsligt kommit tillbaka.
    Nån mer som illamåendet kommit tillbaka för efter att ha försvunnit? 

• Hjärtat3

Jag kände min lilla fisk sprattla till igår kväll! Skrattande
    Haha, för en sekund så tänkte jag, "va fasen va de där för nåt!?" 

Madelen21: Jag är väldigt förstoppad. Första veckorna va värst, då gick jag på toa kankse 2 ggr i veckan. Det var inte ens lönt att försöka mer än så.
     Men köpte nån smörja på apoteket att dricka o det hjälpte något, men det är fortfarande bra stopp. Jättejobbigt!

• Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2012-12-30 23:49:03 följande:
    Hatar att nysa, försöker hitta någon vinkel på kroppen som inte gör ont.. Men icke!

Va skönt att jag inte är ensam! Det sliter i hela magen när jag nyser! Speciellt när jag försöker kväva eller dämpa den, så nu lyser jag högt o ljudligt, men det gör skitont!
  • Hjärtat3
    ÅÅÅÅÅHH!! Jag är såå sur!!

Sambon skulle iväg till ica o fråga om jag ville ha nåt. Ja, jag ville ha fruktgodis, typ gott & blandat eller Malaco, vaniljglass och coca cola.

Han kom hem med lakrits, tresmak och cola zero!!
    Jag är på såååå dåligt humör!!    
  • Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-01 21:47:19 följande:
    Hjärtat3: ha ha ha förlåt att jag skrattar men det är en sån enormt hög igen kännings faktor på ditt inlägg min man lyckas också ofta göra fel och jag blir grytyyyymt frustrerad.

Alexandra: hur stor är chansen till bruna ögon när mannen har melerade i brunt, blått å grönt och jag har blått. Jag har brunt i släkten min man likaså. Är det 50/50 eller vad tror du? Hade varit kul om det bruna kom tillbaka, min farfar hade brunt.
    Han mena väl, men det va ändå inte alls det jag ville ha och då blir jag grymt sur och irriterad!
  • Hjärtat3
    MissMe83 skrev 2013-01-01 21:53:21 följande:
    Hjärtat3: å så lite hormoner på det så är det katastrof
    Hi hi
    Skojar du? Han e inte vatten värd just nu. Imorgon kommer jag säkert ha dåligt samvete, men hur fasen kan man få 3 fel av 3 möjliga!? Det går ju inte!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~