Inlägg från: Hjärtat3
|
-
-
Samma här! Jag är dödstrött! Sitter vi o kollar på tv så räcker det med att jag lutar huvet mot sambon så somnar jag. Det e iofs väldigt mysigt, men känns lite osocialt.tantS skrev 2012-10-21 11:11:00 följande:Va alla är uppe tidigt och skriver massa! Just nu är jag mest trött och kan sova hur mkt som helst! -
Jag är 33. Andra barnet. Har en son som är född 2001.
-
Vi berättade för barnen idag.
Kunde inte hålla oss längre! 11-åringarna blev chockade men jublade ikapp, minstingen kramade min mage o sa "jag hoppas det blir en lillasyster!!!" och 13-åringen så lite skeptisk ut men sa inget. Sen blev hennes i-phone mer intressant igen.
Reaktionerna blev som vi förväntade oss. -
V 5 (4+5) än så länge. Många kanske tycker det är tidigt att berätta, men vi har försökt så länge så jag kunde inte hålla tyst.

-
Sandraa L skrev 2012-10-21 20:20:51 följande:Gud vad kul :D i vilken vecka är du, min dotter är 3år och längtar så efter ett syskon, frågan är om vi vågar berätta när hon kommer hem från sin pappa på söndag redan. Är i v. 6 då (A)
Grattis :D
Är i v 5 (4+5). Kan tyckas tidigt att berätta men två av dem (jublarna) har tjatat lääääänge om ett syskon och vi har försökt länge så jag/vi kunde inte hålla oss.
-
Veckorna går såå långsamt! Har räknat ut att jag är runt v 14 till jul så jag hoppas det börjat synas lite då. :)Sandraa L skrev 2012-10-21 20:42:13 följande:räknade fel med v.6, vet inte vad jag fick det ifrån hahah ;) önsketänkande kanske :) -
Jag är väldigt tacksam att jag dels slipper vara höggravid på vintern o försöka knö in stormagen i en vinterjack och jag slipper va höggravid på hög/sensommaren när det brukar vara som varmast. (Min son är född i sept) Pust!!Sandraa L skrev 2012-10-21 20:52:25 följande:Ja det vore supermysigt om det gjorde det! :)
Denna tiden är perfekt att va gravid på tycker jag!
-
Haha, men då höll du dig i form iaf?Sömntutan skrev 2012-10-21 21:07:11 följande:Haha, mina två söner är födda i april och när jag väntade tvåan så måste de på dagis trott att jag var helt galen. Jag hade inget körkort så jag gick med sonen till dagis varje dag oavsett väder. Den vintern var det ganska kallt och alla gick i stora vinterjackor och täckbyxor. Själv kom jag i uppknäppt jacka, strumpbyxor och klänning och svettades som en gris. Jackan jag hade gick inte att stänga pga min gigantiska mage och efter promenaden, som innefattade en hel del uppförsbackar med barnvagn, var jag helt färdig.
-
Oreos skrev 2012-10-22 15:01:58 följande:På tal om det här med inskrivning, förra grav hade jag den v 12 tror jag.. tyckte det var sent..
Tänkte ringa idag, men då blev jag tvär nervös och visste inte vad jag skulle säga, haha! Så fjantig jag är. Vad ska man säga? Hej, jag är gravid.. haha.. nä jag väntar ett tag med det. :-P
Men jag måste ju ringa snart, hade gärna velat göra en kub och de gör dom ju ganska tidigt, är i v. 7 nu..
Hahaha, samma här! Tänkte oxå ringa idag men blev jätteosäker. Va ska jag säga? Tycker hon det är för tidigt? Jag kommer inte ihåg hur man gör! Jättefjantigt egentligen.