Inlägg från: Hjärtat3 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat3

~* Juni Bebisar 2013 *~

Mitt illamående brukar lindras lite av att jag suger på en isbit. Glad
    Jag mår aldrig illa på morgonen utan för mig brukar det komma på kvällen. Skumt. 

• Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2012-11-04 15:57:25 följande:
    hjärtat3

här kommer illamåendet både morgon och kväll å ibland mitt på dagen.... 

Åh, va härligt! Då har du iaf gott om hormoner. Flört Om du inte prövat så testa att suga på en isbit eller köp hem isglass. Som sagt, det lindrar iaf för mig.
    Vilken vecka är du i? 
  • Hjärtat3

Jag tycker det mesta som är kallt lindrar.. Även om jag har en flaska vatten i kylskåpet o tar ett par klunkar då och då så lindrar det för stunden.
    Men sen har jag jättesvårt för varm mat och sånt som är salt Tack o lov så har jag inte behövt spy. Inte än iaf....  

• Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2012-11-04 16:51:58 följande:
    Madelen21: jo visst är det så? Samtidigt som mf risken minskar? Nåväl, kan ju fortsätta längre med om man har otur! Mådde inte illa med dottern så vet inte alls hur det brukar vara :P

En kompis till mig mådde illa och kräktes HELA graviditeten. Den kan inte ha varit rolig.
  • Hjärtat3

Jag har tvillingar både på min farfars och min morfars sida plus att jag är själv är tvåäggstvilling, så jag är hur nojjig som helst!

• Hjärtat3
    Baby Lei skrev 2012-11-06 16:02:46 följande:

Oh hjälp! Men är det inte häftigt att ha en tvilling? Jobbigt för föräldrarna men kul för barnen tänker jag :)

Det är helt ok att ha en tvilling. :) vi är väldigt olika, men man hade ju alltid nån att leka med när man växte upp, Men hon va aldrig nån jag delade hemlisar med el liknande för hon skvallrade alltid till mamma o pappa. Tungan ute
  • Hjärtat3

Tänkte på det här med illamåendet, man ska ju kunna ta tabletter mot åksjuka även mot graviditetsillamående...
    Men är det någon som prövat sånt där armband som tydligen ska hjälpa mot åksjuka? 

• Hjärtat3
    Pellefanten skrev 2012-11-06 21:53:16 följande:
    Hjärtat3: det hjälpte inte mig ett dugg.
    De va ju skit. Tyckte jag hade kommit på världens bästa idé. Tungan ute
  • Hjärtat3

Jag har så ont i magen.. Känns typ som mensvärk fast mer inuti och som att allt ska "ramla ut".
    Är det nån mer som har sån värk eller bör jag oroa mig? 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~