Inlägg från: Hjärtat3 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat3

~* Juni Bebisar 2013 *~

Vill ni veta nåt fjantigt.. eller ja, för de flesta men inte för mig.
    Detta blir ju mitt andra och min sambos fjärde barn (vårt första och enda gemensamma) och han vill verkligen inte ha fler sen, och jag accepterar det... typ..
    Så om allt går bra o bebis är ute så ska han snipp snapp stänga fabriken.

Men så kom jag att tänka på idag att gravtestet jag gjorde förra veckan kommer vara det sista gravtestet jag tar som kommer visa positivt. Nånsin! Känns sorgligt! Gråter    

• Hjärtat3
    Oreos skrev 2012-10-22 20:06:20 följande:
    Haha, ja gud va fjantig man är. Men ska göra ett nytt försök imårrn. :-P
    Det ska jag me göra. Lycka till.... Du fixar det! Vi tror på dig!! Flört
  • Hjärtat3
    melikey0u skrev 2012-10-25 23:07:43 följande:
    Haha ända sen igår har min kille gått å kallat magen för Einar å tkr vi ska döpa honom till de om de e en kille :0 vet inte vad jag tycker om namnet de låter ju så klart bättre för varje gång man hör de meeen .. Hmm.. Hehe
    Haha, min sambo kallar magen för Bengt. Kommer inte hända!! Tungan ute
  • Hjärtat3

Min sambo fyllde år igår så vi har bjudit upp lite folk i helgen. Men jag tänkte jag ska köpa summersbys (heter de så?) alkoholfria cider. Folk kommer inte koppla det ändå. :)

Ringde även bm igår och fick tid redan på tisdag för inskrivning. Glad 

• Hjärtat3

Första besöket hos bm idag. Gick hur bra som helst! Nu känns det lite mer verkligt.
    Förutom noll matlust så är jag så otroligt trött! De dagar jag kan så bara ligger jag o sover i omgångar. Och just nu lever jag på ramlösa och vindruvor, det är det enda jag får i mig.
    Får hoppas jag mår bättre snart.  

• Hjärtat3

Jag är inte heller sugen på mat fast jag känner mig hungrig.. fast samtidigt inte. Iaf inte på varm mat, frukt o vindruvor funkar men är inte ett dugg sugen på varm mat!  Och salt får mig bara att må illa.
    glass funkar, men bara lite grann.

Ska passa på o skryta lite om min femte snusfria dag. :D    

• Hjärtat3
    Baby Lei skrev 2012-11-01 17:38:59 följande:

Duktigt jobbat!! Woop woop!
    Man tackar allra ödmjukast! Solig
  • Hjärtat3

Är det nån mer som har konstiga drömmar?

Jag drömde inatt att jag fick en dotter som föddes väldigt mycket för tidigt, men hon var ändå stor som en fullgången och jätteful!!
    Det såg alltså inte ut som en människa utan mer som en blandning mellan ett troll och E.T.  

• Hjärtat3
    Madelen21 skrev 2012-11-01 19:49:55 följande:
    men hu vilken dröm...

kanske för d är halloween? 

Haha, ja kankse det. :) Får hoppas på trevligasre drömmar framöver.
  • Hjärtat3

Man skulle nästan kunna tro att min mage vuxit väldigt fort, men tyvärr så beror mitt put på förstoppning och gaser. Skäms

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~