~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag är i v.6 (5+5)
Jag är i v.6 (5+5)
Har de senaste åren haft svårt att sova..har jag vaknat på natten så har jag inte sovit mer sen...är nu i v8 och har de senaste veckorna somnat hur tidigt som helst på kvällen, stiger upp och kissar en gång på natten och sen sover jag vidare igen utan problem...är som att någon slagit mig med en gummiklubba, är helt däckad :)
Varje ny vecka så läser jag direkt jag slår upp ögonen och berättar för min man vad som händer denna vecka...han läser inte heller men han blir glad av det jag berättar och när jag är orolig så är det han som lugnar mig...det viktiga för mig är att jag vet att han kommer bli en toppen bra pappa :)
Idag har vi gått in i v9 som jag längtar tills magen börjar synas :)
Någon som funderat på graviditetsförsäkring? Vart tecknar ni den i så fall?
Första graviditeten och har haft riktigt ömma bröst...men nu har det minskat och är knappt ömma..är i v10....läst på några sidor att det är helt normalt, någon som har det likadant??
Skönt att höra att bröst ömheten minskar för fler...jag är lite nojjig men det är ju första graviditeten och det är ju mycket nytt som händer i kroppen som man aldrig vart med om innan...men som jag njuter av att vara gravid :)
Mådde lite små illa några dagar i början av graviditeten men så försvann det...v10 (9+4) nu och idag har jag mått lite illa hela dagen...fy och usch! Men trots det överlycklig över att vara gravid :)
Jag har varit trött sen v6 (v10, snart 11 nu) mådde lite illa i början sedan toppen bra...men i helgen har jag mått illa och fått ont i magen så fort jag äter :( är gastric bypass opererad så det är ju väldigt viktigt att jag får i mig mina små portioner, men det är svårt när man får ont i magen och mår illa!
Någon mer än jag som drömmer en massa?? I natt har jag drömt att mannen var bortrest men jag tog mig till förlossningen...vi hade varken köpt vagn eller babyskydd till bilen så jag fick gå och bära bebisen hem i 2mil! Helt sjukt vad man kan drömma :)