Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Solrosen: uppväxt i Piteå men pluggade på LTU i Luleå och jobbade där men sen fick vi bättre jobb och flyttade...

• ThereseJohansson

Solrosen: uppväxt i Piteå men pluggade på LTU i Luleå och jobbade där men sen fick vi bättre jobb och flyttade...

• ThereseJohansson

Solrosen: Vi trivs toppen bra :) men visst längtar vi "hem" ibland men som det känns just nu så flyttar vi nog inte upp igen...

• ThereseJohansson

Måndag kände jag bara lilleman några få gånger men både igår och idag lever han loppan och det är ju bara sååå underbart att känna honom...vårat hjärta

• ThereseJohansson

Har också haft rätt mycket huvudvärk i veckan men så idag känner jag i luftrören så gissar att en förkylning är på gång...

• ThereseJohansson

Vi tror som sagt att våran pojke kommer heta Vincent...för oss är det lite ovanligt men vi tycker det är fint och ett namn som inte "alla" har :)

• ThereseJohansson

Tessss: jobbar också i förskolan och håller helt med dig om att vissa namn vill man inte alls ha...helt galet egentligen att det blir så :)

• ThereseJohansson

Natan: jag är också opad och jag ska på specmödra i v28 och få en blodsockermätare eftersom inte glukosbelastningen är aktuell då man kan börja dumpa....min BM ringde direkt till dem vid hälsosamtalet och frågade hur vi ska gå tillväga..jag har tagit extra prover, som vid årskontrollerna och bebis mådde toppen vid RUL så jag får gå kvar hos vanliga BM och det känns bra då hon verkligen kollar upp allt runt operationen och så :)

• ThereseJohansson

Vi var in på Hemtex en sväng idag då vi hade presentkort där...hittade jätte fina handdukar men det slutade med att vi köpte upp presentkortet med saker till lill killen..blev en filt, bäddset och badlakan/cape...ska ladda upp en bild sen i bildtråden då jag sitter vid datorn :)

• ThereseJohansson

Natan: om det går för lång tid mellan måltiderna som man ska äta efter op så kan jag känna av blodsockerfall men tar jag ett mellanmål så går det till sig...men eftersom jag enbart fått de som gravid så ser jag till att verkligen få i mig alla dessa små måltider ...inte känt av de sedan början av graviditeten...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~