Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

På måndag har jag RUL och går då in i v20+0...halvvägs :)

• ThereseJohansson

Fick min kallelse till RUL i Lund i slutet av v18, och ska dit på måndag då i v20...tjihooo :)

• ThereseJohansson

Jag hör nog till de som blir ännu mer förälskad i sin man...vart tillsammans i 10,5år..gifte oss i sommras och känner mig så oerhört lycklig som har en sån fantastisk man :)

• ThereseJohansson

Finns bilbälte till hunden och sätesskydd så de inte smutsar ner eller river med klorna på sätet...

• ThereseJohansson

Imorgon har jag och mannen bestämt oss för att åka och kolla på Jumper Tako 3 i 1 vagn...gillar vi den som vi tror vi kommer göra så beställer vi den efter RUL på måndag :)

• ThereseJohansson

Har varit och kollat barnvagn och nu är vi helt säkra...blir en Tako Laret...jag är helt förälskad i denna vagn :)

• ThereseJohansson

Musmamman2: julen är större än jag trodde och de främre julen kan låsas så jag tror de går bra i snö...vi bor ju i Skåne men kommer från Norrbotten och vill ju kunna köra vagnen där också på vintern och vad jag hört ska de funka bra :)

• ThereseJohansson

Em77: såg på sjukhuset på 7:an i veckan och då hade en fått snittas i v22 för svår havandeskapsförgiftning..barnet levde och kämpade på...vet ju givetvis inte hur det gick sen men läkaren hade goda förhoppningar...jag trodde det var helt omöjligt innan v24, men hade uppenbarligen fel!

• ThereseJohansson

Alexandra: jag trodde som sagt också att det var helt omöjligt...de sa också att förr så hade de inte möjlighet att ta hand om de barnen men nu hade de börjat med det...sjukhuset sänds från Uppsala tror jag, kanske är att de har större möjlighet att försöka rädda dem där? Har ingen aning men blev förvånad när de sa att hon snittats i v22..

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~