~* Juni Bebisar 2013 *~
Äntligen fick vi RUL tid...blir den 7/1 och är då i v20...som vi längtar efter att få se vår lilla skatt :)
Äntligen fick vi RUL tid...blir den 7/1 och är då i v20...som vi längtar efter att få se vår lilla skatt :)
Sista arbetsdagen imorgon och sedan ledig 2v så börjar jobba den 7/1 då vi även ska på RUL, lär kännas som den längsta semestern någonsin :)
Alexandra: Försök skaka av dig hans anklagelser..lättare sagt än gjort men det är ju han som gör bort sig! Låt han inte "komma åt dig" för det är han ju uppenbarligen inte värd...
Jag ska på RUL 7/1 och är då i v 20..det för att det är många gravida och många röda dagar så hinner de inte innan..
Tänk v18 idag...som vi önskat att bli gravid, fick våran önskan uppfylld så vi kommer bara njuta och känna en enorm glädje idag! God jul till er alla :)
Jag fick också en bola med hjärtan på av min fina make :)
Alexandra: våra låter rätt lika men det lilla sitter liksom ihop med stora hjärtats kant men det hamnar ändå i det stora :)
Madelen21: jag fick min kallelse i torsdags och ska dit den 7/2, då i v20 så var alltså i mitten av v17 då jag fick den...kände mig också otålig ringde till och med BM v16 för att kolla så hon skickat remissen :)
Energin, vart tog den vägen?? Fredag när jag slutade jobbet såg jag fram emot att vara ledig i 2v..lördag vaknade jag förkyld och är det än men känner mig sååå rastlös men samtidigt så tar jag inte tag i nått för det känns som energin är på botten! Så just nu känner jag att jag lika gärna kunde ha jobbat imorgon för då hade jag ju gjort nått vettigt iaf...
Kände det rätt tydligt i slutet av v16...tyckte då det kändes mot ljumsken mer men det var nog jag som lokaliserade det dåligt :) nu känns det mer som det fladdrar på rätt ställe :)
Haha, då kanske jag också bär på två då!! Blev lite nervös nu! :) sover på sida med uppdragna ben och när jag lägger mig på rygg på morgonen och rätar ut benen så känner jag en tydlig kula precis under naveln och stryker man på den med händerna så känner man lite hur den "flyter" iväg..är i mitten av v18 :)