Inlägg från: ThereseJohansson |Visa alla inlägg
  • ThereseJohansson

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag hör också till migrän människorna, har prövat olika läkemedel därav olika former av immigran och det hjälper inte för mig eftersom de ska man ta när migränen är påväg, jag vaknar oftast med migrän och då är det försent. Under min uppväxt så har jag och läkare kommit fram till att diklofenak supp (inte så kul, men hjälper) är det bästa för mig men det är missbildningsrisk på dem så får jag migrän har jag inget att ta...

• ThereseJohansson

Absolut, man får ju nått helt fantastiskt sen :)

• ThereseJohansson

Någon mer som haft sjukt ömma bröst och att ömheten minskat?? Allt känns som innan med lite växtvärk då och då men som sagt ömheten i brösten har minskat. Kan tillväga att jag är i v11 :)

• ThereseJohansson

Tillägga inte tillväga, skriver man från telefonen så har den ett eget liv ibland :)

• ThereseJohansson

Baby Lei: alltid skönt att veta att man inte är ensam om att symptomen börjar minska..är ju första graviditeten för mig så allt är ju helt nytt :)

• ThereseJohansson

Vaknade som vanligt i natt för att gå upp på toa..fick ta emot mig i garderoberna för jag blev såå yr! Tog mig iaf till toan och tillbaka till sängen, är pytte lite bättre men fortfarande väldigt yr! Trodde det var mer vanligt första veckorna med yrsel och inte att den kom i v 12 (11+1)

• ThereseJohansson

För första gången känner jag mig sjukt sugen på nått, detta nått är knäckebröd med julskinka..får nog fixa det i helgen :)

• ThereseJohansson

V12 (11+4) gravid med första barnet och nu på kvällarna får man knäppa upp byxorna för att de spänner och då ser man att man börjar få en bebismage, helt underbart :)

• ThereseJohansson

Ni som vart gravid innan, när började ni med mammabyxor?

• ThereseJohansson

Jag är v12 å byxorna har börjat sitta åt så har köpt 2par mammabyxor idag så kommer nog snart börja använda dem

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~