~* Juni Bebisar 2013 *~
Grattis till ert som vart på ul, det är ju sååå fantastiskt! :)
Grattis till ert som vart på ul, det är ju sååå fantastiskt! :)
Fyndat skötbord...hittade Hensvik skötbord från IKEA på blocket för 250kr och fick hämta den på en gång...vi tänkte köpa ett nytt för 995kr men då kan vi ju lägga de pengarna på nått annat skoj :)
Alexandra: jag fick tvärtom, v20 blev kortare...istället för ny vecka på måndag så gick jag in i ny vecka på lördag..
Jo, skötborden är jätte fina och prisvärda och sen att vi hittade det så billigt är ju bara ett plus för då kan vi köpa annat till vår lilla kille för de pengarna ju :)
Tror foglossning är ett faktum! Har skadad disk L4/L5 sedan innan men känner att det värker i hela ländryggen och runt vänster höft...diskade när jag kom hem från jobbet och då tvär högg det precis ovanför höften...tur jag fick tid hos min sjukgymnast imorgon :) hoppas att få hyra en TENS!
Tänker på er ToTo10!
Ja, dessa drömmar...har börjat drömma massor både om bebis och allt möjligt :)
Var hos sjukgymnasten idag och som jag trott så är det min skada på disk L4/L5 som känner av graviditeten...sen har jag även början på foglossning...köpte ett foglossningsbälte och fick låna en TENS som jag får ha till efter förlossningen...
Kickilina: eftersom jag redan innan haft problem med skadad disk i ländryggen så har jag haft TENS tidigare mot svåra smärtor och den är kanon så kan tänka mig att den kommer vara lika bra nu :) jag kunde sluta med starka morfin tabletter då min rygg var som värst tack vare denna underbara sak, så tjejer jag hyllar också denna :)
Ung Mamma 91: TENS, den tycker jag är helt fantastisk och hjälper mig mycket då jag har skadad disk som ger symptom som ett diskbråck..
Madelen21: Lycka till imorgon...jag hade ju mitt förra veckan och om det hade vart möjligt hade jag nog legat kvar där och tittat på lill killen än...sån lycka :)
Kul att läsa om ni som vart på RUL :)